duminică, 8 martie 2009

Un joc, o floare, o mica sarbatoare...

Little ugly UPDATE :
- Deci afara e un viscol de iti faci cruce. Nu inteleg in ce ungher s-a pitit sau in ce canal a cazut micuta Primavara care se intrevedea la orizont si la nivelul narilor, usor incalzite de un aer bland.
- Sa fie, deci, primavara prin suflete pe undeva, hahahahaha, pe unde o fi mai cald.
- Daca ati fi putut vota cel mai sexy intelectual roman, de AICI, pe cine ati fi ales intr-un top3?
Eu i-as fi ales pe Marius Chivu (1) si pe Dragos Bucurenci (2), iar locul 3 ar fi ramas vacant in lipsa de sex appeal prin lista aia :-))))
- Voi, fetelor si doamnelor :-), ce faceti / ati facut azi, petreceti / ati petrecut cumva?
Eu nu petrec nicicum de ziua panselutselor, insa voi merge cu my best friends sa mancam in oras,e un cochet restaurant italian (Ina, si mie imi plac mult restaurantele italiene, au un farmec si un rafinament aparte, iar bucataria lor e preferata mea), apoi la un bar-club sa ne prostim jucand "fotbal la masa"(eu sunt tufa, evident, la asa ceva) sau poate popice, ah bowling adica, ca nu mai e cool sa zici popice si apoi pe seara in vreun bar dragut sa bem un mic "Cosmopolitan"hehehe!
Voi, domnilor, ce cadouri le-ati luat lor, femeilor din viata voastra?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello, lume!!
La Multi Ani, tinere doamne si domnisoare sau mame de pe-aici!!
Pentru mine, 8 Martie e doar ziua mamei. Aia cu 'ziua muierii' n-o prea inteleg, imi suna a feminism si nu-i stilul meu. Si cand aud si vad cum tantiile noastre, doamne de afaceri sau gospodine cu pretentii, se cocota pe tocuri periculos de subtiri sub greutatea lor de femei de succes si se serpuiesc spre petreceri dedicate lor unde, de regula, lipseste orice adiere masculina, ma cam ia cascatul...
Stiu ca e ziua femeii, generic intitulata in calendar, sarbatorita international si oficial inca din 1975 cand Natiunile Unite au recunoscut aceasta zi unanim. Stiu ca "ziua mamei" era considerat 8 Martie pe perioada comunisimului in care, din nefericire, mi-am inceput copilaria.... Insa cu toate astea, nobilul gest de a sarbatori femeia, idee ce isi are originile pe vremea cand regele Prusiei, dupa revoltele de la 1848, a hotarat sa introduca votul pentru femei, ziua aniversara care este semnalata apoi si la 1857 cand are loc un protest al femeilor la New York si in anul 1909 si apoi 1911 in Germania, aceasta idee, asadar, este umbrita in meandrele mintii mele de puseuri de feminism grotesc, poate numai la noi, poate si prin alte parti, exagerari care stirbesc din farmecul unei celebrari de primavara in care subiect principal este, totusi, Eva in toata splendoarea ei.
Dar va zic, dragelor, si-mi zic si mie, totusi, La Multi Ani!!
Doar asa, pentru ca e primavara iar!
La Multi Ani si voua, dragilor!! :-) Doar asa, pentru ca ne sarbatoriti pe noi azi, si ne iubiti si ne acceptati asa cum suntem. Si nu in ultimul rand pentru ca va plangeti de inexistenta unei zi a barbatului (Testosterone's Day i-ar fi numele, dupa mine, hahahaha, ar fi ceva, nu-i asa?! Hehehe!!!) sau a tatalui sau a iubitului...
~~~
Am de onorat niste lepse, dar presimt ca voi ramane cu datorii neachitate, scuze Barbie, caci imaginatia mea e la cota de avarie si nu as avea de unde sa gasesc resurse...
Pentru una, insa, am gasit o firmitura de inspiratie si ii voi da curs mai jos. Merci, Alice!!
Pentru mine leapsa e o joaca, iar joaca....oh, pai... jocul face parte din universul meu!
Fiti bineveniti deci!
~~~

Sunt Anna, visatoare, ambitioasa, corecta,... fiica, prietena, iubita, nepoata, vecina, colega, Anna....
Aş vrea sa calatoresc mult.
Păstrez mereu in suflet clipele cele mai dragi.
Mi-aş dori sa zambesc mereu.
Nu-mi place sa-mi fie ingradita libertatea.
Mă tem de nereusita.
Aud des cum lumea imi zice sa am rabdare ca va fi bine si sa raman optimista....
Îmi pare rău cand gresesc.
Îmi plac noptile lungi, diminetile lenese aburite de cafea, zilele insorite, dar racoroase, de vara, ciocolata si alunele caju, florile viu colorate si parfumurile scumpe.
Nu sunt ceea ce asteapta altii sa fiu, ci sunt doar eu, asa cum imi place si imi doresc.
Cânt diminetile pe melodiile preferate ce rasuna in casa.

Niciodată
nu renunt la vise.
Rar rup definitiv relatia cu cineva, dar cand se intampla, nu mai exista cale de intors. Nici resentimente, regrete sau razgandiri. Doar o indiferenta cristalina.
Plâng atunci cand imi simt sufletul ingreunat de tristete si vreau sa ma descarc. De fericire am plans, la propriu - adica nu doar cateva lacrimi, doar o singura data cand am simtit ca m-am nascut pentru a doua oara.
Nu sunt mulţumită cu auto suficienta. Sunt perfectionista, dar cu un ridicat si hiper dezvoltat simt al ridicolului.
Sunt confuză cand nu stiu ce vreau, ce sa aleg, incotro sa merg...
Ar trebui sa nu mai "trebuiasca" nimic! Sa fie doar alegeri bazate pe iubire.
Am nevoie de iubire. Multa. Sincera. Neconditionata. Adevarata.
~~~
Leapsa merge mai departe la Berlioz, Ionut, Iulian si Lucian!
Domnii mei, intelegeti, sper :-), onoarea de a vi se inmana o asemenea provocare taman de ziua noastra, a celor din cealalta tabara, hehehe :-)!
Sper ca o veti onora, pe ea, pe 'leapsa', asa cum se cuvine.
Enjoy!
................................................................................

7 comentarii:

Anonim spunea...

La Multi Ani!

btw femeile au dreptu la vot? :O ... f frumos ai scris, nici nu ma asteptam la mai putin, dar acel Ionut sunt eu!? Adica cel care trebuie sa o duca mai departe!? :(

Zuzu spunea...

Da, tu esti :-)))
Unu' din cei 4 norocosi hihhhihi!!
Cat despre femei, doamne, ce blasfemie, sigur ca nu avem drept la vot, acolo in universul tau, pe la 16oo, asa.... :-))))))

ina bixade spunea...

La Multi Ani, Panseluta!!!

Lucian spunea...

inteleg foarte bine onoarea, din pacate nu cred ca o voi face prea curand. doar stii cat de mult imi place, nu? :) dar multumesc oricum ca te-ai gandit la mine :)

Lucian spunea...

era sa uit, si pt mine 8 martie e ziua mamei, dar la multi ani pentru toate femeile daca trebuie :)

Zuzu spunea...

Ina,darling, La Multi Ani si tie!!!

Lucian - of, esti... esti prea serios :-))
Oamenii mari mereu devin seriosi si uita sa se mai joace.
:-)))))
Te pup!!

Iulian spunea...

Grazie,Anna, pentru ivitatia la leapsa. De data asta am s-o onorez.
Ciao!