marți, 31 martie 2009

Mankind is No Island

Acesta este titlul unui clip pe care l-am primit zilele trecute si care m-a cucerit prin simplitatea lui si prin coloana sonora.
Asa un clip nu are nevoie de tone de cuvinte cu care sa se asezoneze
intr-o descriere, se defineste singur la vizionare.



Un filmulet facut cu telefonul mobil, un very low budget short movie (l-a costat pe autor numai 57 dolari ca sa il realizeze) care a cucerit juriul marelui Festival Tropfest, cel mai important festival de gen din lume, si a primit premiul cel mare in valoare de 20.000 dolari....
Asta daca mai era nevoie de o dovada ca nu e nevoie de lux si opulenta ca sa fii un invingator.
Un clip sensibil, a carui piese de puzzle se aseaza atat de frumos pe delicata melodie...
"This story is about 2 cities divided by a great ocean, united by hope...hunger.
Through your eyes our city is famous, happy... You can feel the love...
But what is it what we love today? Do we love the people or the place? ... "

Va las pe voi sa descoperiti mai departe.
Despre saracie, prin prisma iubirii, a tolerantei..., fara brutalitate, fara revolta...
Despre ignoranta, prin prisma rutinei, a nepasarii, a orbirii cotidiene...
Despre oameni..., despre omenire, despre omenie...
O poveste usor de plasat in orice colt al lumii...
Si o solutie accesibila tuturor...
The gentle art of hearing...your truth, your thinking, your inner spirit...
~~~
LATER EDIT :
Şi pentru că observ că au inceput să-mi placă postările matinale, vă servesc, din nou, cu un mic dejun de primăvară.

Toast clasic, danish blue cheese, felii de măr si alune caju.
Poftă bună!!
.................................................................

19 comentarii:

Anonim spunea...

supeeerb, m'a lasat fara cuvinte!

Zuzu spunea...

Si mie mi-a placut ffff mult
E atat de sugestiv, atat de sensibil si atat de simplu...

Ionouka spunea...

Daa, un mod bun de a-mi incepe ziua. Prima MEA zi! Multumesc, draga mea!

Anonim spunea...

aaah, trebuia sa faci tu repede expozitie de toast'uri acum, mi'ai activat instinctele animalice de a da iama in frigider! slabisem si eu 1 kg...

Zuzu spunea...

Ionouka, toate zilele de acum incolo sa-ti fie ca asta
( a ta ;-))!
Te puuuup!!!

Lene, hai, maaaa, e doar UN toast.
Si-n plus, cica e sanatos sa iei mic dejun.... :P

Robert Calinescu spunea...

Foarte reusit...frumos!!! As putea sa-l postez si la mine?..cu link catre sursa desigur:)

Multumesc anticipat,

Zuzu spunea...

Robert, desigur, mai ales ca sursa e youtube :-)

Robert Calinescu spunea...

Sigur ca o parte din sursa este YouTube, dar eu am pus sursa de unde l-am preluat....ca asa este corect. Multumesc pentru permisiune! Si astept in continuare chestii deosebite pe blogul tau, asa cum postezi de obiciei:)

O zi super,

Robert

Zuzu spunea...

Robert, multumesc, asemenea si tie!

SunShine spunea...

superb! mi-a placut mult! o sa pun si eu un link catre el in statusul de facebook :)
we need to share this with the world!!!

Multumesc Zuzu for sharing with us!!!

mankind is and ShOULD not be an island!!

Zuzu spunea...

Shimmo, indeed!!!!
Muuaaaah!!!

ina bixade spunea...

M-am gindit de citeva ori sa iau camera si sa fotografiez discrepantele si contrastele din orasul meu preferat, dar for some reason, nu am reusit...imaginile de pe strazile din NY, pe care ma simt atit de in largul meu, redau o realitate de care ma izbesc adesea, pe niste strazi vezi lux si armonie, pe altele vezi gunoaie si cersetori dormind sub cerul liber...mda....titlul clipului zice tot:) hai te pup

ina bixade spunea...

voiam sa zic ca imaginile din clip redau o realitate clara de care ma izbesc mereu...mi-e somn:)

Zad spunea...

superb construit in scopuri nobile daca te gandesti ca tehnica asta e folosita de rapitori si criminali in transmiterea de mesaje pentru a nu fii depistati de politie dupa scris...inca o data recunosc...

ra spunea...

Nu-mi place, no offence dar sunt satula de chestii din astea, de reclame si documentare de gen. E trist intradevar, e comun... imi e mila de batrani. Atat. Eu cel putin aici, nu m-am lovit decat de sarlatani si neghiobi, care te injure si agreseaza daca nu le dai cand iti cer. In centrul Montrealului e un idiot cu 2 dulai dupa el, care hartuia si injura pe oricine nu-i dadea cat trebuie, si care m-a facut sa-mi fie lehamite si nu mila.
Ah, videoclipul asta imi aduce aminte de reclamele de la Americani care cersesc banii pt diverse (ori cancer research, ori nush ce donatii, ori nush ce societate care salveaza oamenii (americanii lor)). Nu le-ar fi rusine??? Ca tot restul lumii ma dezgusta tara asta... si cand vad orice material de genul celui pus de tine care are legatura cu America nu-mi provoaca decat furie si greata. Sunt scopuri mult mai nobile out there la care ar trebui sa fim atenti...

Zuzu spunea...

Ina, draga mea, cred ca genul asta de realitate cu mari discrepante exista peste tot, in diverse cantitati...
Poate mai putin la Monte Carlo, desi si acolo or fi existand napastuiti de soarta pe masura locului.... :-)
Te pup!

~

RA, tu stii, noi am mai vorbit si nu o data....eu accept si respect si parerile cu care nu neaparat sunt de acord. E ok.
Eu am privit clipul din punctul de vedere al realizarii lui, putea practic sa fie si o incurajare la consumul de droguri, tot l-as fi gasit inedit si interesant(cu toata exagerarea exemplului...)
E frumos, clipul, e atent realizat, imaginile se imbina atat de frumos cu muzica, mesajul e frumos construit, poate fi(daca nu ar fi imaginile cu batrani) si despre caini, etc...si e valabil pentru orice loc din lume, care, crede-ma, te-ar putea scarbi mult mai tare :-)
Te pup.

~

JokeBox, uite ca nu stiam asta, am mai aflat ceva, thank you! :-)

ra spunea...

e adevarat, eu am vazut mesajul si nu clipul in sine...

Tix spunea...

Link exchange?

Lucian spunea...

asta ar fi pentru mine, doar ca nu-mi place painea prajita, mere mananc rar, iar pana acum n-am mai vazut alune caju :)