marți, 10 martie 2009

Revelaţiile unei zi de Luni..., notate Marţi

- Vorbeste ca un dictator.
Nu mai am absolut nici un dubiu.
Vorbeste enorm de mult, demagogic, cu tonalitatea unui autocrat, ametitor...
Totul sub o ametitoare masca a preocuparii pentru binele obstesc.
Gretos.
Dar... cred ca fiecare are ceea ce merita.
Caci, nu-i asa?, asa cum iti asterni, asa dormi...
.............................................
- Mi s-a pus mie pata ieri ca vreau sandale cu toc. Inalt.
Nu-i asa ca sunt finute, delicate, sexy si classy in acelasi timp?
Ar merge extraordinar de bine cu jeansi, dar si cu fusta. Fac piciorul frumos si adauga stil unei tinute.
Si sunt simple, totodata, asa cum ii sade bine unui capricorn discret si rafinat.
Dap! Deci Zuzu chiar vrea sa fie on high heels si a inceput sa ia masuri hihihihi!:-)
....................................
- Sunt un om care traieste in prezent, cu gandul in viitor. Iar de cateva luni mi-a lipsit foarte tare un vis, o motivatie, un plan, o dorinta cu bataie lunga care sa ma tina treaza si care sa ma faca sa ma trezesc la viata, asa cum stiu eu ca sunt....
Ei, dar vestea cea buna este ca odata cu primavara calendaristica, caci cea de afara e suferinda intr-un canal, se zgribuleste si se mai acopera putin cu o patura de zapada proaspata, asa, odata cu dezmortirea dupa asa o iarna obositoare, duminica, a inmugurit un vis.
Ah, deja e pus bine in glastra, il vad cum incepe sa creasca, va inflori curand, odata cu mine!
Cum a inceput totul....
Duminica, de 8 Martie, in timp ce alunecau bilele de bowling, ne-a venit un gand: sa mergem in iulie la Londra!!!!
Niste prieteni vor la asa zisul ultim concert al lui Michael Jackson, iar de aici pana la a planui o mica escapada in capitala britanica, nu a fost decat un pas!!!
Ah, deja simt mirosul ploii londoneze, aerul umed, racoros....mmmmm.
Iulie e atat de aproape, abia astept!!!!
It's gonna be a lovely, majestic, tasty and funny trip!!!!!! Yayyyy!!!
.............................................................................
Un mic newsflash: - Zuzu mai citeste uneori ce scrie Dragos Bucurenci, dar de la postul ASTA incoace, sunt un fan declarat.
Foarte savuros articolul, pe gustul meu!!!
Eu chiar cred ca un Minister al Rasfatului ar fi un minunat cadou adus omului! As vrea mai multi oameni printre noi care sa gandeasca asa.
Multumesc, Dragos, de doua ori!! Zuzu se bucura sa fie printre linkurile tale!!
..............................................................................

7 comentarii:

Lucian spunea...

pt michael te invidiez, despre sandale cu toc n-am ce comenta, in schimb as avea despre prima parte a postului. ma rezum doar la a-ti spune ca sunt in totalitate de acord. atat, ca vreau sa ma tratez :)

Zuzu spunea...

Lucian, de invidie StatCounterul te-a "trimis" si pe tine la Londra
:-))))))))
Ma invidiezi pt Michael...?
Pai, eu nici nu m-as duce la concertul lui.
Am alte "atractii" la Londra hahahaha.
Iar despre prima parte...cum intentionezi sa te tratezi?:D

Anda spunea...

Foarte faine sandalele cu toc...cat despre calatorii...despre Londra...nu mai zic :) Offf...

Anonim spunea...

Cine, Obama?

Zuzu spunea...

Nu, nu Obama...
Mai aproape... ;-)

Anonim spunea...

zuzu apropo stii sa mergi pe tocuri??? tocuri din alea adevarate... Nush ce mi-a venit dar m-am intrebat asta de mai multe ori

Zuzu spunea...

Mai, sper sa mai stiu! :-)
Dupa atatia balerini....
Umblu cu tocuri mici de regula, insa rar ma mai cocotz si pe tocuri mai inalte
:-)