duminică, 5 august 2007

Numar zilele...

Numar zilele...
Numar zilele in care am zis "mi-e dor"...
Numar zilele in care am zis ca mor...
De dor...
Numar zilele si noptile si diminetile
Numar serile si mizurile de noapte...si dup-amiezele...
Numar tot ce ma face sa sper, numar tot ce poate topi clipele interminabile de asteptare "mocnita" si "chinuita"... in clipe de dulce speranta surazatoare...
Numar stelele si merele si picaturile de apa...
Numar apusurile inflacarate ale sufletului meu "ciopartit" de dor...
Numar mailurile si spamurile si blogurile citite pentru ca....mi-e dor...
Numar pozele, numar melodiile, numar cartile...
Numar foile colorate, numar cariocile, numar biletelele pe care am scris: "mi-e doooor!!!!"
Numar zilele... luni, marti, ziua dintre marti si miercuri, a doua zi dintre marti si miercuri, a treia...., joi, joi si jumatate, joi si trei sferturi, joi si... patru sferturi...., vineri, vineri si un colt, vineri si doua colturi.... timpul sta in loc... de dor!
Numar oamenii si masinile, numar copiii si motocicletele..., numar norii si picaturile de ploaie...
Numar scamele si pernele si cremele...
Numar literele si virgulele si punctele si semnele mirarii....., numar randurile goale
Numar filmele vazute cu dor...
Numar filmele vazute-n dor...
Numar florile si fluturii, numar iarba si trifoiul....
Numar melancoliile si nostalgiile si dorintele si rugile...
Numar memorarile si REmemorarile tuturor clipelor de zahar in care as vrea sa ma topesc si sa ma transform in dulce leac....
De dor...
Numar zanele si le implor...
Sa impinga timpul, sa aline dorul, sa topeasca zilele si noptile, sa micsoreze ora, minutul, secunda...
Sa topeasca praf de pulbere divina si sa-l amestece cu visele si doru-mi arzator, sa toarne bucatele de vata de zahar, praline, ciocolata.... sa presare un varf de speranta si alinare si sa inveleasca totu-n file de basm...
Numar ingerii si razele de soare, numar gandurile trecatoare...
Numar....
NUmar...
NUMar...
NUMAr...
NUMAR....
Numar, numar, numar...
Numar "m"-urile si "i"-urile, numar "-"-urile si "e"-urile!!!!!
Numar "D"-urile si "O"-urile si "R-"urile....
Mi-e dor...

Un comentariu:

Anonim spunea...

un text absolut superb.
mocnit si saltaret in acelasi timp...te face sa astepti randul urmator, sa-l "numeri" si pe el, si il crezi vazand cum creste "dorul"