vineri, 13 iulie 2007

Desenati-va visele !!!

Da, ati auzit bine. Desenati-le!! Asa cum vi le inchipuiti voi, asa cum le doriti, asa cum ar fi ele in realitate. Luati creioane colorate si o foaie de hartie si jucati-va!
Nu, nu sunt restrictii de varsta, dimpotriva.... :))))
Bine, va explic. Azi pe la pranz am vazut un film, un documentar. Mi l-a dat un prieten si mi-a zis "e foarte fain, o sa-ti placa". Bine, daca zici tu.... Nu ma uit niciodata la filme la pranz, dar azi din lipsa de chef pentru orice altceva, am zis ca merge. Nu am sa va povestesc filmul acum, dar va zic ca mi-a placut. Am fost suspicioasa la inceput, "neinghitind" prea usor filmele de genul asta sau cel mult considerandu-le "apa de ploaie". De fapt asta n-a fost apa de ploaie, a fost mai mult ca apa sfintita: nu stii sigur daca iti face bine, dar rau sigur nu face! :)))))
Nu filmul in sine te "atinge", ci ideea... Te uiti la el si simti ca "invarte" o cheita acolo undeva. Simti ca iti atrage atentia asupra unor lucruri ATAT de banale ca mai mereu sunt ingropate in cotidian. Lucruri la care nu ne mai gandim pentru ca traim intr-o societate "sofisticata" ce ne invata ca stresul si angoasa sunt prietenii de pret ai oamenilor responsabili, cu cariere si preocupari serioase...
Nici macar copiii zilelor noastre nu mai pot fi banuiti de prea multa inocenta, nici ei nu mai au vreme sa se "joace" pe bune cu viata, daramite "oamenii mari"(categorie a populatiei detestabila, credeti-ma!).
Mi-a placut filmul, mi-a dat de gandit, mi-a dat "tema de casa" - sa-mi desenez propriile vise, mi-a deschis ochii in privinta anumitor aspecte ale vietii... M-a facut sa regret momentele aspre de introspectie interminabila, lamentabilo-melancolico-depresivo-pesimsita(bine, eu ii ziceam scurt:"realism", dar cica nu e asa); mi-a dat o idee! O idee foarte simpatica de a trai viata, o idee care daca nu da roade nu face cu nimic mai rau decat un gand negativ lansat aproape automat in orice moment al zilei sau decat o "paranoizare"(scuzati piticul, inventeaza cuvinte, e creativ...)a evenimentelor mai putin placute traite de-a lungul vietii... O idee, o viziune, o "strategie" care, insa, daca "inmugureste"(si credeti-ma, are sanse! are pentru ca puterea gandurilor noastre este inimaginabil de mare)poate face minuni, poate schimba destine, poate inobila vieti si oameni si evenimente.
Asa ca revin: desenati-va visele, jucativa cu ele, vizualizati-le, traiti-le si nu veti fi dezamagiti. Viata e un joc! Un joc superb! Un joc unde fiecare poate castiga numai sa-si doreasca asta (vorba lu' 'nea Coelho...)!
So, let's play! :))

Niciun comentariu: