luni, 1 septembrie 2008

Recunosc... [despre fixuri]

Am fixuri!
Nu multe. Pe cuvant. Dar am. Si am decis sa recunosc.
Asadar, din lista mea spicuite:

- Ador sa fiu bronzata. Nu merg niciodata la solar, insa pe timpul verii e musai sa fiu bronzata. Suport mai bine ideea ca nu ajung la mare(desi de cand ma stiu eu, asta a fost PRIMUL an in care nu am ajuns -inca- la mare), decat ideea de a sta o vara intreaga alba ca branza.
Vorba vine, originile mele elene ma scutesc de calvarul unei pieli prea albe... :P

- Fara ceas, ziua mea e...in plop. Si plopul in aer. Si nu orice ceas, ci ceasul meu!!!!

- A big turn off (si de asemenea un fix) la un barbat e sa observ ca face greseli gramaticale... [ excludem greselile de tastare, vorbesc de ceva repetat cu onvingere]
Ma uit stramb, ridic o spranceana si... buh-bye, amigo! Mor la fazele astea!!!
Zic si eu de exemplarele care ar avea o mica sansa sa conteze in ochii mei, nu de rateurile masculine "da pa" strazi sau...."care este"!
Desigur, acelasi sentiment de "turn off" il am si in cazul femeilor analfabete, insa pentru ele ofer circumstante atenuante din simplul motiv ca nu am sa-mi petrec niciodata viata impartind-o cu vreo "gazela" si deci restul relatiilor nu sunt indispensabile...cu toate ca masor bine omul din prisma bagajului cultural si daca decid ca nu imi este absolut necesara compania unei persoane agramate, o ocolesc cu usurinta.
Ah, ce snoaba m-am facut hihihhihihi!!!!!

Sa revin la fixuri, altfel s-ar putea trage concluzia ca fixul meu principal e sa trantesc cate o sfanta cuvantare bazata pe paranteze interminabile in aproape fiecare post de pe blog! :-)))))))))))))

- Am, de exemplu, un fix ca tot ce scriu pentru blog, sa scriu in NotePad.
Nu cunosc explicatia, pur si simplu, e un fix de-al meu! Desi uneori as prefera un soft care sa-mi citeasca gandurile si sa le transpuna frumos intr-un notepad :-))))) ca sa nu mai fiu nevoita eu sa tastez...
Leneeeeeee!!! Oh, sfanta lene... Cateodata suntem cele mai bune prietene hahahaha!!!!

- Un alt fix, la restaurant (bar, terasa, whatever) de data asta.
Lasa-ma pe mine sa-mi torn in pahar ORICE am comandat si, pentru numele lui Dumnezeu, nu-mi mai servi cafeaua calda cu pai!!!! La fazele astea (atat de dese in Mioritica noastra europeana...) exista si reversul medaliei.
Am si eu un fix (care de fapt nici nu e fix, ci ceva destul de logic si normal, prin alte parti mai civilizate e chiar litera de lege!!!Legea barului...), nu mi-l respecti, nu exista bacsis.
Soooo simple!
Da, m-a facut a dracului, eiiiiiiii!!!!!
La fel si daca iti cer NOTA si mi-o aduci VERBAL.
Am eu vreo dovada ca tu nu iti insusesti toata cheltuiala mea? Nu am... deci, de asemenea, nu avem bacsis...
Eu cred (fixul meu) ca, in special in Ro, bacsisul trebuie sa-l meriti, nu ti se
cuvine... Punct. :-)

Mai am fixuri, toti avem (ale tale care sunt?), dar nu le insir pe toate aici...
V-am pupaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
...............................................................

"Redactat cu intarziere" (hahahahahaha) a.k.a Later Edit:

- Mai am un fix. Cand ma spal pe dinti, e musai sa susure apa(sau sa curga de-a binelea!). Potrivit unui studiu al unor (probail) americani, cu fixul asta (lipsit de sens) nu fac altceva decat sa ingros lista risipitorilor de apa ai planetei(asa o cocluzie savanta necesita un studiu, ce sa zic...). Eeeeeeeeeeeh, ce sa fac si eu?! :D
Am incercat sa tin apa inchisa si ma simt teribil de aiurea, discomfort total...
Deh, obisnuinta, alt fix...
Paaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
...................................................

17 comentarii:

ina bixade spunea...

Ce fixuri dragute ai:) Clar am si eu fixatiile mele, insa nu imi vine mai nimic in minte acum...mi-am amintit doar unul, cind plec spre metrou, am mai multe variante de ajunge, mai multe strazi, dar am fixatia ca doar pe una anume sa merg...un prieten ridea spunind ca probabil pasesc pe urmele mele lasate acolo:) revin cind imi mai amintesc...mi-s si somn acum, probabil de asta sint in pauza de fixuri:)

simonacratel spunea...

aaaaah... fixuri! nici nu vreau sa intru in subiectul asta! ca ma fac dracu' de ris! hihihi Sunt regina fixurilor!

Cum, mai, cafea calda cu pai? E vreo gluma?

Zuzu spunea...

Ina- te astept oricand! :-)

Simona- jur ca nu e gluma. Latte Machiato sau Cafe Latte daca ceri (si mai sunt exemple), vin cu pai!!!!
Arghhhhhhh!!!!

simonacratel spunea...

Hai sa-ti spun si eu citeva fixuri. In fiecare dimineata, fac toate lucrurile in aceeasi ordine. Dar absoluta. De parca s-ar repeta aceeasi dimineata la infinit.

Ma trezesc, dau drumul la computer, imi beau cafeaua. Fac dus, ma dau cu creme, ma spal pe dinti. Niciodata in alta ordine. restul zilei nu conteaza, dar dimineata trebuie sa fie mereu asa.

Baietii, la mine in casa (mari si mici) trebuie sa faca pipi asezati.

Nimeni nu maninca niciodata pe canapea la mine in casa.

Si, bineinteles: merg pe-aceeasi parte a strazii mereu (salut, Ina!)

Zuzu spunea...

Hehehehe

Dimineata ta e guvernata mai degraba de tabieturi, decat de fixuri... :P
Insa restul, da, sunt fixuri... Si ce fiiixuri hihihihi.

Eu cu toaleta am un singur fix: sa fie curata!!!! Fixul tau il comunici si musafirilor?

Oare fixurile cresc direct proportional cu varsta?

Zuzele spunea...

Chiar dragute si normale, zic eu, fixurile tale :) Majoritatea dintre ele le am si eu. Dar mai am si altele, bineinteles, cum ar fi:
- am aceeasi coafeza, manichiurista, cosmeticiana, reparator de calculatoare de cand ma stiu. Mi se par niste chestii atat de intime incat mi se pare ca m-as insela singura sau m-ar viola cineva daca i-as inlocui :) ;
- nu suport sa imi zica cineva de mai multe ori sa fac un lucru. Frate, mi-ai zis o data, lasa-ma, ca am inteles;
- nu las pe nimeni sa fumeze la mine in casa decat pe balcon;
- nu mananc prajituri de casa si salata boef (care necesita folosirea mainilor mai mult decat de obicei :P ) decat daca sunt gatite de persoane pe care le cunosc si care imi par foarte curate;
- cer bon fiscal de la toate magazinele de unde fac cumparaturi chiar daca nu am ce sa fac cu el;
- daca nu beau o cafea tare dimieata nu sunt in stare de absolut nimic toata ziua;
- nu suport scrumierele pline de chistocuri;
-etc..... lista fixurilor poate continua :))

PS: Ai un blog super!

Zuzu spunea...

Multumesc, Otilia!

Te astept mai des, daca iti place!

sunt convinsa ca am mai multe fixuri, insa de vreme ce nu mi le-am amintit atunci, inseamna ca nu sunt asa importante.

Plus ca le-am numit fixuri si nu tabieturi pt ca...efectiv sunt fixatii, as putea renunta la ele oricand, cu minim efort! :P

Zuzele spunea...

Ah, si mai am un fix, apropos de curatenie: in masina mea de spalat nu spal decat hainele mele si ale sotului meu (m-a rugat o data o prietena sa ii spal o geaca mai groasa si am refuzat-o) iar de curatenia in baie ma ocup numai eu! Nimeni altcineva! Sa fiu sigura ca totul este facut cu responsabilitate :)

Si de ce sa renuntam la aceste fixatii cand ele ne definesc pana la urma urmei si fac parte din caracterele noastre(Frumoase :P) ?

Zuzu spunea...

Pai eu de exemplu am renuntat (de 4 zile) la a ma mai spala pe dinti cu apa cutgand...degeaba.

Pentru ca... e mai logic asa.

simonacratel spunea...

Nu, pe musafiri ii crut. :) Cu conditia sa nu stea mai mult de 3 zile la mine. hahaha

ShortCutt spunea...

da, am si eu fixul cu frizerita. mergeam la ea de prin clasa a 9a si cand am aflat anul asta ca nu mai lucreaza acolo, nu m'am mai tuns deloc :(
si mai am un fix cu statul pe locul dinspre interval, nu la geam, cand merg cu mijloacele de transport in comun. am senzatia de claustrofobie cand stau la geam...
si cred ca mai am si alte fixuri, dar mi'e cam greu sa le deosebesc de tabieturi :P

Zuzu spunea...

Tabieturi la varsta ta?!?!

ce tabieturi ai tu?? :P

Fixul meu legat de claustrofobie e ca nu urc in lift in 90% din cazuri :D

Lucian spunea...

Credeam ca nu am fixuri prea multe, dar, gandindu-ma mai serios cand am citit postul tau, se pare ca am o multime. Culmea, chiar neinteresante dar posibil deranjante pentru ceilalti :)

Zuzu spunea...

Hihihi!

stai sa vezi, dupa postul asta, chiar eu (care ma gandisem la fixuri) am descoperit ca mai AM cateva :-)))

Lucian spunea...

Adevarul e ca mie imi plac fixurile mele, daca nu-mi placeau nu le mai aveam, nu? :)
Poate mai iese un post cu fixurile tale restante :)

Zuzu spunea...

hihihihihihi

Da, pai de exemplu un fix pe care mi l-am amintit acum e ca urasc carpele, mai ales alea folosite prin bucatarie si am manie sa folosesc numai servete de hartie(deloc ecologista Zuzu asta), nu stiu, mi se par foarte curate :-)))))

Lucian spunea...

Si eu tot servetele de bucatarie folosesc, chiar si cand sterg praful. Si nu e deloc usor :)