joi, 18 septembrie 2008

A Perfect Day ...

Ma gandeam acum, in timp ce afara ploua mizerabil si monoton iar eu stau cuibarita cu un ceai in brate langa laptop si ascult muzica in surdina de aici
Oare cum ar arata pentru mine o zi ideala de munca?
Ce as alege eu pentru mine din infinita varietate a vietii?
Pai, ia sa vedem....

Daca peste 1 min mi s-ar oferi sansa de a-mi alege eu, detaliu cu detaliu, o zi perfecta de munca si jobul ideal, atunci as alege asa:

~ Sa ma trezesc dimineata pe la 7-8, sa-mi savurez ceaiul negru cu lapte in tihna, eventual cu o companie placuta prin preajma... Sa imi rasfat catelusa Martha (labradorul meu viitor :P ) si sa respir aer tare si proaspat cum numai diminetile stiu sa ne ofere....
Sa fac un dus revigorant si sa-mi rasfat trupul cu creme si miresme sexy, sa-l invelesc in haine moi si confortabile, dar cu "atitudine", si sa plec de acasa...
Sa ies pe strada de unde sa-mi pot lua, in drum spre minunatul meu job, un croissant savuros si proaspat si o cafea la pachet, gen Starbucks cu caramel, varianta maaaaaaaaaaaare, si un ziar. Sau doua. Bine, si o revista. Doua...
Sa calatoresc decent pana la birou, indiferent daca se cheama metrou sau personal car...
Sa ajung la birou pe la 9-10 unde sa-mi pot soarbe tacticos cafelutsa in timp ce frunzaresc presa si arunc un ochi pe o fereastra mare si luminoasa ce da spre vreun parc sau spre o strada aglomerata cu lume ( I love people). Sa salut si sa fiu salutata de colegi prietenosi si zambitori (the british kind of friendly courtesy) cu care, din cand in cand, sa ies la "team-lunch" si cu care sa fie o placere sa lucrezi, chiar si atunci cand orele de program sunt depasite...
Apoi sa particip la o sedinta, sa raspund la mailuri sau sa iau decizii, sa am o activitate mereu in miscare, atractiva si creativa...
Sa merg la o intalnire, sa programez un eveniment si sa-l organizez...
Sa ma opresc pentru pauza de pranz si sa ies la masa cu colegii sau cu o prietena sau cu el... Sa ma intorc la lucru plina de entuziasm si de elan...
Sa rezerv bilete de avion pentru o conferinta la care urmeaza sa particip, sa ma documentez si sa aprofundez...
Sa am zile pline de munca - facuta cu pasiune si dedicare, in care sa nu apuc sa ma
gandesc ce zi e, ce ora, cine sunt eu...si sa ma simt al naibii de fericita! Si sa am zile in care atmosfera molcoma sa domine totul...
Sa imi placa ceea ce fac si sa fiu mandra de jobul meu. Si el de mine!
Sa fie motivant si mereu in concordanta cu visele mele...
Sa plec dupa-masa de la birou senina si fericita, sa-mi las acolo gandurile, angoasele si nerezovatele...
Sa merg lin pe strazi, sa casc gura la vitrine sau sa merg la Supermarché. Sa alerg acasa sa pregatesc cina pentru noi sau pentru noi + friends or family... Sau pur si simplu sa merg acasa, de dragul locului si al omului ce si-a impregnat aerul cu parfumul lui Chanel Allure... Sa merg la cinema cu fetele sau la cina in oras... Sa merg...acasa. Libera si fericita... Sa citesc, sa gatesc, sa dorm, sa zac, sa tac... Sa fac curat, sa fac o vizita, sa scriu ceva, sa iau ceva...,sa duc ceva...
Sa o scot pe Martha la plimbare, sa alerg pe inserat si pe racoare... Sa merg la sala, sa fac masaj... Sa ma simt bine!
Sa dorm, apoi, si sa visez frumos. Si atunci cand ma dezvelesc in miez tarziu de noapte, sa simt un suflet aproape, sa ma inveleasca...
Si maine sa o iau de la capat, multumita si implinita! In pace....

Voi? Ziua voastra de munca ideala...?
Ascult. Mi-am mai pus o ceasca de ceai, deci am vreme :P

.....................................................

29 de comentarii:

Iulian spunea...

Acum ar merge sa ne spui si cum este, de fapt, o zi reala la serviciu; cum ai vrea, ne-am lamurit.

Zuzu spunea...

As putea spune cum a fost in ultimile 3 luni (caci am avut o oarecare consecventa a programului. Dar asta se va termina saptamana asta si astept o noua ordine muncitoreasca...).
Asadar - trezit la 8-9, deschis calculatorul sau laptopul(de acasa sau de la firma, depinde cum se asezau planetele), baut ceiutz sau cafelutsa, revenit la calculator. Lucrat frumos pana la 5-6. Si uneori si seara(numai de acasa).
Cate o sedinta ici colo, cate o zi libera...

Vreau sa cred ca ziua mea ideala nu e utopica, ci chiar se va realiza curand... So help me God!

maria spunea...

hm, hm, ziua ta ideala incepe prea devreme. eu nu vreau sa ma treyesc mai devreme de 9.30, 10

Zuzu spunea...

Maria, e frumoasa o zi icneputa si la 10.
Mie imi place mult dimineata (si inca si mai si imi place noaptea!) si nu m-ar deranja 5 zile pe saptamana sa ma trezesc asa, 7-8..., iar in weekend sa lenevesc in voie pana la 9-10-11...

Lucian spunea...

Sunt de acord cu Maria, o zi ideala pt mine ar incepe pe la 9-10, iar in weekend nu mai devreme de 11 :).
In timp ce citeam postul tau m-am uitat de vreo doua ori sa vad daca n-am gresit blogul. Parca o citeam pe Ina :).
Nu-ti doresc decat ca ceea ce ai descris tu aici sa inceapa sa ti se intample in curand, ca prea suna bine :)

Anonim spunea...

Eu nu mi-aş dori un alt "serviciu" decât cel pe care îl am, adică să lucrez freelance de acasă, să nu fiu nevoit să dau de trafic, de oameni de toate felurile, de şefi etc. Să traduc un film sau un episod de serial interesant... cu pisica în poală. :)

Anonim spunea...

(ca să nu mai spun că nu mă trezesc niciodată înainte de 11:00)

Zuzu spunea...

Lucian - hmmm :)))
e de bine sau de rau asta?
Adica...eu stiu?!, eu mereu am scris asa... Dar eu cu Ina fiind destul de "asemanatoare", capricoarne amandoua (ea e "sora" mea mai mare, in caz ca nu stii :P), om fi semanand si la scris.

Stingo - ma gandeam eu ca tre sa fii freelancer. E frumos asa, mai ales cand iti place.
Eu am lucrat de acasa in proportie de 90% in ultimile 3 luni si mi-a placut si nu prea... Pentru ca nu era chiar libertate absoluta, trebuia sa fiu online vreo 8 ore pe zi, de dimineata incepand.
De sapt viitoare mi se termina concediul la primul job si acum vor merge in paralel amandoua si voi experimenta (o perioada cel putin) ambele feluri de job, de acasa si celalalt...

Zuzu spunea...

Lucian - am uitat sa spun, totusi ma simt magulita :P de usoara confuzie, caci mie Ina Balerina imi place muuuuuuuuuuult!

Stingo - thanks for the comment, by the way. Este o onoare pentru Zuzu sa-i treci pragul :-)

maria spunea...

doamne, anna, noroc cu blogul tau ca e si lucian de acord cu mine odata....altfel, 7-8 la mine in program apar doar daca e musai

Zuzu spunea...

MAria - Tu esti ca Oana :P
Jurnalistii astia...tz tz tz :))

Pe Oana mai bine o suni noaptea la 3 decat dimineata la 10 :P
Si tu ai nopti albe?
Ah, chiar, te-am vazut mai devreme, pe la 23 fix , asa... :D

Lucian spunea...

Anna, vezi ca ai descoperit raspunsul singura? :) Si tu esti capricoarna? :) Daca si Maria e din aceeasi zodie inseamna ca e o conspiratie la mijloc, sunteti peste tot :)

Zuzu spunea...

Hahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

De ce, Lucian, nu-ti plac capricornii...? (rolling eyes) :P:P
Stii ce zodie faina e? Eu sunt tare mandra de ea.

Lucian spunea...

Nu e vorba ca nu-mi plac capricornii, cred ca imi plac toate zodiile. Sau imi sunt indiferente, ca nu cred in asa ceva. Chestiunea e ca si tu si Ina si Miki si Elena si Rita sunteti toate capricoarne. Parc-ar fi conjuratia capricornului pe aici :)

Zuzu spunea...

Mi-am gasit suratele!!!!!!!
:-))))))))))))))))
Hahahahahahahaha, ce tareeee!!!

Ce zodie esti?
Eu cred in zodii si ele in mine :P:P

ina bixade spunea...

Draga mea visatoare, m-ai pus in ceatza:) chiar nu stiu cum sa arate ziua mea perfecta...dar curios ca seamna cu ce ai descris tu acolo, doar ca eu nu beau cafea, insa programul meu se deruleaza linistit si agale asa cum ai descris tu...doar ca eu ajung la 4.30 acasa:) nu e utopie ce visezi tu...iti tin pumnii ca in curind sa iti petreci zilnic ziua perfecta...in rest, sint cam apatica, semn ca toamna imi bate la usa:) pe curind!

maria spunea...

lol, maria nu e capricoarna, e varsatoare. ca tine, lucian, nu?
anna- oana? care oana? si nu, nu am nopti albe, dar mai bine ma suni la 3 decat la 10

Zuzu spunea...

Eu cum stiu o singura Oana, am uitat sa mai specific. Oana Dobre.

Ina - Sper!!! Nu spun ca acum am facut ceva istovitor, insa in viziunea mea "perfect" se leaga mult si de atmosfera, de mediu, de oameni, de activitatea pe care o fac. Logic,nu? Dar am vrut sa specific. Adica, intr-un Bucuresti sumbru (sa ma ierte cei carora ori le place ori din pacate sunt nevoititi sa traiasca acolo) nu m-ar mai incanta asa o desfasurare de basm a unei zile. Si nici daca nu mi-s face munca cu pasiune, printre oameni frumosi... Vreau cam multe...

Lucian spunea...

Voi cu zodiile voastre... Lucian e varsator ca si Maria, dar se pare ca pe Rita nu am nimerit-o. Si daca Rita nu e capricorn inseamna ca nici Miki si Elena, ca ele sunt in aceeasi zodie. Cred... :)

Zuzu spunea...

Hehehehehe

Oricum, eu cu Ina suntem capricorn, bag mana in foc :-))))

Lucian spunea...

As fi socat daca n-ati fi amandoua capricorn :)

Zuzu spunea...

Eh, nu, nu....
Stai linistit, ca suntem!

Si la data de nastere ne-am completat :P 13 si 31 :P:P

Anonim spunea...

e ciudat cum nu specifici natura jobului ideal pa care il ai.in orice caz , eu prin natura mea de artista sigur nu voi adora sa ma trezesc la 7, si nici sa stau la birou, fie ea cafeaua cat de buna si ferestra cat de mare!
momentan stau acasa si ma ocup de copilul meu, insa e drept ca astept sa reincep soon o viatza mai activa , aici, in paris!bisou si fie ca visele sa ti se implineasca!

Zuzu spunea...

Lumi, eu inca nu am un job ideal.
Momentan am 2 joburi cum nu se poate mai contradictorii si mai opuse si nu reusesc sa decid...incotro...
Am descris aici o zi asa cum mi-as dori eu, la job, de unde reiesea vag si genul de activitate... Adica macar erau eliminate ate variante nu asa prietenoase... :)

Esti artista? Joy the club!
Eu voi ramane mereu o fire de artist :P cu toate ca am tendinta de a-mi schimba jobul de artist cu unul mai .... pragmatic, dar totodata creativ si activ...
Oh, sunt un dezastru total...

Cand lumea aude ca dupa 16 ani de artistisme eu vreau sa renunt ca sa ma joc de-a "doamna la birou", se ia de cap....
Ce sa fac si eu... :-)

Bisous!!!

mamica de Sebastian spunea...

Eu pot sa spun ca am jobbul ideal,dimineata ma trezesc la 5,si pe 7 tre sa fiu pe sectie fresh si cu mintea treaza,ca sa iau deciziile bune sa n-am remuscari dupa..
Mai sint zile pline de adrenalina...imi iubesc meseria..

Zuzu spunea...

Mamica lui sebi, e frumos cand jobul tau ti se pare jobul ideal pentru tine. Inseamna ca esti implinita si asta conteaza mult!

Anonim spunea...

Allure Sport :x

Zuzu spunea...

Anonim, nu! :-))
Allure Homme :P

Anonim spunea...

Ce bine ca nu muncesc :)