luni, 2 februarie 2009

Zuzu on high heels [ a.k.a. Stiletto.ro ]

Sunt foarte bucuroasa ca micul meu blog roz a aterizat pe Stiletto.ro.
Dovada AICI.
~~~
Am rasfoit si eu putin site-ul si promit sa revin mai des.
Mi-a placut articolul despre vestimentatia si stilul femeii capricorn. AICI.
Ma regasesc in descriere si imi place. Plus ca o ador pe Sienna Miller.
~~~
Mi-a mai atras atentia Angela Gheorghiu, o romanca intr-adevar de succes si cu o voce pe masura. O diva in adevaratul sens al cuvantului. AICI.
~~~
Atat deocamdata. Stay tuned, revin curand.
Sa aveti o saptamana frumoasa si insorita!
Zuzzz
................................................................

21 de comentarii:

ina bixade spunea...

da! sint total de acord cu horoscopul ala...mi-e tare draga sienna miller!!! si tu imi esti draga! hai te puuuup

Anonim spunea...

uuu, esti vedeta! :>
iar horoscopul stilistic sigur ne'a ridicat in slavi, noi capricornii suntem evident niste stilati, n'am nici un dubiu! :D

Zuzu spunea...

Ina, Barbie, eu zic sa deschidem fan club Capricorn heheheheh.
Irinuca, stii ca am uitat ca si tu esti Capricorn?!La Multi Ani cu o luna intarziere:D.
Ador zodia asta! Horoscopul ala e foarte corect si precis, God, sunt un capricorn foarte fericit de zodia lui!!
Va pup!!!

Lucian spunea...

asta-i conspiratie mondiala: toate sunteti capricorn :)
vroiam sa spun ca ti-ai comercializat blogul, dar am vazut ca ai si scris un articol pe acel site, deci e de inteles :)
azi e doar marti, deci sa ai si tu o saptamana frumoasa :)

Zuzu spunea...

Lucian, femeile capricorn sunt o bucurie la casa omului, zau!
Esti inconjurat numai de bine
:-)))))))))))))
Blogul cu postul respectiv a ajuns acolo din initiativa altcuiva, eu doar am incuviintat din cap.
Dar normal ca m-am bucurat sa-l vad acolo :-P

Anonim spunea...

bai, nu stiu ce sa zic, nu pot sa ma declar neaparat incantata de zodia asta, mie mi se pare ca sunt prea depresiva, antisociala si ma umplu de prea multe ganduri. Dar cand vine vorba de stil, cu toata modestia posibila, eu zic ca avem din plin! :D
Eu mai sunt si shoppaholic pe deasupra :)

Zuzu spunea...

Da, analiza firului in 43283 e un aspect mai putin ideal, insa despre stil sunt de acord, suntem niste sofisticate in simplitatea noastra.
:-)))
Si nu glumesc. :P

Anonim spunea...

stiu ca nu glumesti, asa simt si eu :))
doamne, nici nu stiu cum sa fac sa ma abtin din cumparat haine &co., as vrea sa pun bani la saltea, dar uite ce face stilul de capricorn :))

Anonim spunea...

capricorn e dupa scorpion_

Zuzu spunea...

..and your point is...?

Anonim spunea...

bila neagra pt sienna miller! E o nesuferita!!!!

Felicitari pt articol! E un prim pas... si e o bucurie ca suntem tot mai multi care imparatsim privilegiul de a gusta din minunatiile pe care le scrii. yay for zuzu!


OT: btw my zuzu is in heat again :) she`s got some libido... I tell you.

Zuzu spunea...

Ra, esti o maestra la complimente hihihihi
Muuaah, thank you so very much, my dear!
Sa o pupacesti pe micuta Zuzu, e printre putinele matze de care mi-a fost drag :-) (pt ca-mi poarta numele, evident :D:D)
Ra, tu ai legatura acolo cu comunitatea de romani, ai prietene romance? De curiozitate.
Kisses & Hugs

PS- Bine, o iert pe Sienna. Dar de Robbie Meyers poa' sa-mi placa? :X

Zuzu spunea...

Robbie Myers, scuze pt typo

Anonim spunea...

:) big hug zuzu, big hug. Cu comunitatea romaneasca nu am nici o legatura. Ba chiar, evit pe cat se poate. Cunosc cativa romani (prin intermediul jobului) si am cativa amici cu care vorbesc foarte rar, si aia baieti. Despre fete nici nu se pune problema. Din nefericire mi-a scos Domnul exemplare care m-au lasat cu sechele if you know what I mean.
zuzulina cea mica e rasfatata cum nu s-a vazut! Un adevarat pitic roz! inca isi suge coada :)



propunere... deschide un post, casuta, sau ce s-o putea intr-un blog unde sa iti adreseze lumea intrebari diverse, chiar ma gandeam zilele trecute...

Zuzu spunea...

Ra, o sa ma gandesc la asta.
Dar crezi ca vrea cineva sa puna intrebari?...
We'll see! :-)

Lucian spunea...

spuneai de mine ca nu mai vin pe aici... tu unde esti? :)

Zuzu spunea...

Prezent! :P
Vin de indata, dar mai vreau concursuri din alea cu Google Earth :D

Lucian spunea...

o sa mai fie, dar trebuie sa treaca ceva vreme pana fac altul, nu? doar detin un blog serios :)

Zuzu spunea...

Biiiiiiiiiiiiiiiine [sigh]

Anonim spunea...

baga-ma in blogroll sau iti e rusine cu mine? :D

Zuzu spunea...

In blogroll tin bloguri pe care le gasesc intresante si pe care le citesc sistematic...
Nu mai fabula degeaba