luni, 16 februarie 2009

This blog is FABULOUS !!!! :-))



Zice Barbie, in LEPASA ce mi-o arunca in gradina ca sa o dau si eu mai departe.
Thanks, though! :-))
We all are fabulous hehehe!!!
Dar in special eu. Azi :D!
~~~
Iata REGULILE :
1. postezi imaginea de mai sus pe blog. (Ma scuzati, dar mi-a placut sa-mi aduc aportul la desavarsirea imaginii :-) Un artist nu se dezminte niciodata. Ha :-))
---
2. nominalizezi bloguri care merită premiul şi să anunţi proprietarii blogurilor de 'ce şi cum'.
~~~

Asadar, the winers are:

- Oana Dobre pentru ca e pur si simplu FABULOUS !!! Si asta spune tot! Si pentru ca mi-e draga, si pentru ca am blog fiindca ea mi-a dat ideea, si pentru ca e jurnalista mea preferata, si pentru ca e pasionata de munca ei pentru care ar face multe sacrificii si, nu in ultimul rand - in cerc, pentru ca e fabuloasa!!! Si blogul ii reflecta personalitatea!
...............
- Ina New Yorkina pentru ca are un stil scriitoricesc aparte si in plus e si un blog fotografic chic :-), pentru ca are o personalitate puternica, pentru ca ne-am imprietenit din intamplare si acum o simt ca pe sora-mea mai mare ce locuieste peste ocean, pentru ca e Capricorn si, binenteles, pentru ca e a fabulous-sexy-glam-woman !!
...............
- Irina pentru ca ne stim de mult din bolerohood, pentru ca de cate ori o citesc rad cu lacrimi si imi insenineaza ziua, pentru ca e un capricorn ca mine, pentru ca viseaza sa calatoreasca mult, pentru ca e, evident, a little fabulous-smart-cute-woman!!!
...............
- Mikidos pentru ca e persoana care ma intelege cel mai bine cand zic ca mi-e dor de Grecia si de Thassos, pentru ca viseaza precum respira, pentru ca spune povesti fabuloase pe blogul ei, pentru ca are si un blog dedicat insulei Thassos si .... la vara e musai sa ne vedem acolo la o cafea, la Aleco's :-) !!!
..............
- Bombi pentru ca, desi nu ma pricep la vintage stuff, a creat intr-asa un scurt timp o intreaga lume vintage in cele 2 bloguri ale sale, pentru ca e tot o veche cunostinta din bolerohood, pentru ca e o devoratoare de "gaini"(stie ea :D), pentru ca e o indrazneata si merge pana in panzele albe daca vrea sa aiba dreptate. :-)
..............
V-am zis ca toate suntem fabuloase!!!! Fiecare in felul ei.
Asa ca luati-ne de ne cititi hihihihihihi !!!!!
Va pup, sa aveti o saptamana ... jucausa!!
............................................................................
P.S.- Pentru doamna PRIMAVARA, un mesaj discret: hai, odata!!!! :-))))
............................................................................

6 comentarii:

ina bixade spunea...

De multe ori ma faci sa rid cu posturile astea roz si pline de voiosie...multumesc ca m-ai inclus in lista ta, nu am cistigat mai nimic niciodata, noroc cu tine ce ma mai premiezi:) ma simt rasfatata...intrucit ma stii ca eu nu le am deloc cu leapsile astea, daca ar fi sa fac o lista ca a ta, evident esti inclusa, cu descrierea: anna-mica mea versiune:) te puuup draga mea!

Zuzu spunea...

well, dear, I'm the dreamaker, right?
hahahahaha :-)))
Castigurile astea simbolico-sufletesti sunt cele mai valoroase hehehe :-)))
Te puuuuuuuuuuup!!!!!!

Unknown spunea...

Multumesc, Zuzu!
Doua bloguri si-un site, pardon!(http://www.vintagewardrobe.ro)

Oana Dobre-Dimofte spunea...

Sarumana mult pentru ce ai scris despre mine! M-ai facut inca o data sa zambesc, asa cum mi se intampla aproape de fiecare data cand iti citesc blogul. :)

Zuzu spunea...

Stiiiiiiu, si un SUPER site !!!
Dar il descoperisem dupa si nu am mai modificat! :-)
Te pup!!

Zuzu spunea...

Oana, thank youuuu[blushing]
Iar daca te mai fac si sa zambesti prin ceea ce scriu, bucuria mea si mai mare!!!
Muuaah!!! :-*