luni, 14 ianuarie 2008

Roz, mov, zuzu...

.................................................................
- Ce faci?
- ...
- Pssst!
-Mmmm.... De ce nu dormi?? M-ai trezit, atata te fatzai. Ce ai?
- Nu pot sa dorm.
- Of, tu esti ca Zuzu, nici ea nu are rabdare sa doarma. Ia zi-mi, acum ce mai e?
- Pai, numaram...
- Ce anume? Oile?
- Nu, incercam sa numar cate zile am...
- ....?!?!.......
- Cate zile implinesc maine de cand am aparut.
- Of, Doamne, si nu puteai astepta pana maine? O intrebai pe Zuzu. Ea stie.
- Crezi?
- Sa speram ca-si aminteste, altfel nici maine nu va fi chip sa dormi.
- Galbejito...
- Da, Rozule, ce-i?
- Eu mereu am fost roz?
- Nu stiu. Eu mereu am fost galbena.
- Da, dar...tu esti o banana.
- Pai, si ce daca?!
- Eu sunt un pitic... Piticii sunt roz?
- Tu esti un pitic roz!
- Banano, si eu am sa ma fac mare?
- Nu!
- ....da' de ceeee?...
- Daca te faci mare, ai sa fii rosu... Vrei sa fii rosu?
- Nuuuu!!!! Eu raman roz!
- Asa. Bun. Eu galbena, tu roz.
- Dar Zuzu ce culoare are?
-.......zzzzz........zzzzzzzzz.......zzzzzzzz.....
- Lady B, lady B!!!!
- Ahhh!, Ce-i? Am adormit...
- Zic..., Zuzu ce culoare are?
- "Zuzu", cum ce culoare?!
- ...zuuuzuuuuu....
- Pitic Roz neastamparat, tu vrei sa ma tii treaza toata noaptea?
- Asta inseamna sa facem noapte alba?
- Nu, asta inseamna ca tu te faci mov!
- Cum adica? Eu sunt roz, dar Zuzu zicea...
- Uite ce e, daca nu ma lasi sa dorm odata, am sa te inchid pe balcon si pana maine cu siguranta vei fi mov!!!
- Moooov... Mov...roz...zuzu.... Zuzu...roz...mov...... Roz, zuzu....mov...
- SOMN!!!!
- Galben...
- Mov!!! Te bat!
- Biiiine... somn...

Niciun comentariu: