miercuri, 9 ianuarie 2008

- 2007-

Stiu, e 10 ianuarie, e deja 2008...
Am amanat "autopsia" anului ce tocmai a trecut special ca sa nu cumva sa trag concluzii pripite care ar mai fi avut timp sa se schimbe pana la finele anului si sa-mi rastoarne balanta...
Si, la fel, nu am vrut sa-mi propun rezolutii pentru 2008 fara sa le am clare in minte...
Fireste, conteaza numai pentru mine,
dar e blogul meu so I can cry if I want to... :-)))
...................................................

Asadar, sa privesc putin peste umar, in urma si sa culeg in tihna roadele lui 2007...

2007.... ce vremuri, ce amintiri, ce trairi, ce realizari...
2007 a fost, si spun asta fara sa stau pe ganduri, cel mai bun an din viata mea! De pana acum, evident!
...................................................

2007 a fost:
Anul in care mi-am demonstrat mie ca pot...
Anul in care am demonstrat si celorlalti ca pot...
Anul in care mi-am invins multe dintre temerile ce se agatzau ca scaiul de mine...
Anul in care m-am redescoperit...
Anul in care am descoperit o noua filozofie de viata, pe care o iubesc!!
Anul in care am sperat si am visat mai mult ca niciodata...
Anul in care visele mele s-au transformat in frumoasa realitate mai frumos ca niciodata...
Anul in care desi nu tot ce mi-am dorit s-a implinit pana la capat, tot nu privesc cu resentiment in urma...ci senin...pentru ca s-a petrecut!
Anul in care "multumesc" si "mi-e dor" au fost cele mai des rostite vorbe...
Anul in care am fost mai indragostita ca niciodata...
Anul in care l-am inventat pe Piticul Roz...
Anul in care am primit cele mai frumoase incurajari...
Anul in care am cunoscut oameni frumosi...
Anul in care am plans de fericire...
Anul in care mi-am luat licenta cu felicitari...
Anul in care am fost mai recunoscatoare ca niciodata ca viata mi-a oferit prieteni buni care imi sunt alaturi mereu...
Anul in care my best friend mi-a vorbit mai induiosator si mai minunat ca niciodata despre...mine!
Anul in care am inteles ca merit, pot, vreau sunt cuvinte pe care le pot rosti mai des...
Anul in care am ramas senina si cu zambetul pe buze cand am fost acuzata pe nedrept...
Anul in care 2 destinatii de vacanta ratate, Praga si Viena, nu au reusit sa-mi dezechilibreze optimismul si calmul(decat pe moment,dar a fost scurt)...
Anul in care am facut mai mult sport ca niciodata si a fost atat de bine!
Anul in care in doar 3 zile Bruxelles-ul m-a cucerit intr-atat incat as fi ramas acolo daca as fi putut...
Anul in care am descoperit ca masajul e o cale spre un spirit liber si un tonus excelent!
Anul in care o persoana foarte draga si apropiata a trecut cu bine de un "prag" periculos, iar acum e bine...
Anul in care, desi tardiv si inutil, am aflat ca my ex regreta si acum ca m-a facut sa sufar si ca s-a despartit de mine (but who cares NOW?!)...
Anul in care am inteles ca... exista.
Anul in care oameni dragi s-au reintors aproape...
Anul in care am scris mai mult ca niciodata!
Anul in care am inteles si am invatat atat de multe lucruri noi si bune...
Anul in care am suferit mai mult ca niciodata pentru el, anul in care de dor si de tristete vedeam in gol...
Anul in care m-as fi tavalit pe jos ca sa nu mai plang de dor...
Anul in care cel ce mi-a daruit cele mai sublime clipe de tandrete, mi-a cauzat si cele mai triste lacrimi...
Anul in care, desi petrecute cele de mai sus, raman atat de fericita si de implinita ca am iubit fara limita, ca am sperat si visat fara frontiera, ca el, the man of my dreams a aparut, asa cum niciodata nu credeam ca se va intampla... Ca am simtit ceva ce nu o sa mai simt pentru nimeni la fel... Anul in care mi s-a prevestit ca-mi voi intalni dragostea vietii mele... si asa simt ca a fost!
Nu-mi pasa ce crede lumea, dar in schimb ii doresc oricarui sa simta putin din ce am simtit eu... caci atunci va intelege.
Si ca, asa cum minunea s-a intamplat o data, se poate intampla din nou... Pentru ca pur si simplu imi doresc si voi face tot ce-mi sta in putinta sa imi implinesc visul... Si pentru ca merit!
Anul 2007 este anul in care am inteles ca amintirile divine si atat de dragi iti raman pururea in suflet si nimeni nu ti le poate fura...
Anul in care mi s-a dovedit ca, daca crezi cu adevarat, se intampla!
Anul 2007 este primul an minunat din urmatorii ani si mai frumosi ce vor sa vina...
...................................................

Un comentariu:

Zuzu spunea...

Comments ar off for this post!