duminică, 7 februarie 2010

Cina de duminică


Daca nu e deja evident ca sunt in cautarea cuvintelor care nu mai sosesc, va zic eu oficial acest lucru!
Asa ca, printre treburi, somn, alergatura, cugetari si ce stiu eu ce altceva mai fac in timpul saptamanii (ca nu le enumeram pe toate, totusi), mai experimentez si "functia" de gospodina. Pentru asta, macar, nu am nevoie de cuvinte si nici de prea mult timp.
Doar de ceva imaginatie.
Asa ca, pentru duminica seara, va propun ciuperci champignon la cuptor, umplute cu putin usturoi, codite de ciuperci maruntite, marar, piper tricolor rasnitat proaspat si putin parmezan presarat deasupra!



O cina suficient de lejera, fara carne (yeyyy), asortata cu o salata frumoasa de rucola(love, love, love!!!), ridichi, ardei, castravete, rosii cherry, avocado si condimente+lamaie deasupra.
Pam-pam!! :))

5 comentarii:

Ionouka spunea...

Pfuuu, excelent! Ia sa fac si eu ca tine... Ciupercile sint un fel de carne, numa' ca buna!

iulia spunea...

La cat am salivat pe aici pe la tine, m-am apucat si eu de gatit, ca aproape uitasem cum se face :))

Gabriela {What Liberty Ate} spunea...

Vaii,ce bine arata!!Si eu am salivat, instantaneu!!!Imi plac la nebunie ciupercile..si mai ales ciupercile la cuptor cu putina branza Camembert ori Roquefort...poate incerci si reteta asta. Sunt absolut magnifice. Pfff..acum trebuie sa cumpar ciuperci, tare mi-ai facut pofta!! Si vai, ce bine, ca iti exersezi talentele in bucatarie, asa mai stiu si eu ce sa gatesc, pentru ca uneori mi se pare ca s-au terminat toate retele din lume. Asa ca mai pune, draga mea!! Ruloca, btw imi place la nebunie!! Cand ajung in romani trebuie sa ne intalnim sa carcotim putin asupra unei farfurii cu salata si bunataturi usore!

Zuzu spunea...

Cu mare drag!!
Te invit la o lasagna cu legume si o salata de rucola langa. :)

Cand fac chestii din astea, fie inventii, fie preluari de pe net, nu consider niciodata ca gatesc.
Eu mereu zic ca nu stiu sa gatesc, insa experientele culinare imi plac, pt ca imi place aroma in mancare, ma preocupa preparatele usoare, sanatoase, bio, dar savuroase si cu tenta mediteraneana.
Si da, cred ca acelasi curent Jamie Oliver mi-a deschis si mie apetitul pt asa ceva.

Sa te uiti in urma, mai am cateva idei puse pe site, pt gustari sau nu numai.

@Ionouka - exaaaaaaaact!!!

@Iulia - asa, asa!!

Lucian spunea...

yummyyyyy. bine ca e prea tarziu si sunt satul, ca altfel acum ma duceam sa-mi cumpar ciuperci :)