marți, 19 ianuarie 2010

Mi-au furat culoarea!!!


Asa ceva, dragii mei, asa ceva nu s-a mai vazut!
S-a invinetit Romania, flacara violet e la mare pret pe buzele tuturor, numai despre mov se discuta, mov se poarta in disperare la tv, movul e supremul, movul e la putere, deci.
Si de-ar fi numai asta, culoarea, tot ar mai fi ceva, dar rostogolirea spre dezbateri despre parapsihologi, energoterapeuti, legaturi misterioase si putin oculte cu campania electorala si presedinti de partide sau tara....
e un vis curat!
N-am mai pomenit asa ceva. Nu credeam sa escaladam, nici de dragul circului mediatic, un asemenea subiect intr-asa un hal.
Si totusi..., uite ca se intampla cu spor si nu pare a fi (flacara) pe sfarsite.
De altfel, se spune (dar nu mai stiu cine si unde spune, ca de la atata informatie mixata cu mistocareala, am uitat de tot) ca flacara mov reprezinta vibratia Duhului Sfant, fiind, culoarea de aceasta data, stratul suprem si cel mai inalt al energiilor lumii.
Cat mov mai putem inghitii? Maine, poimaine or sa apara la talk-showri subiecte de intoxicare cu flacara violet, arsuri de la prea multa zenificare cu flacara mov ( a aparatului de sudura!), Zero TV va despica in adancurile firului problema hartuirilor prin culoare purpurie si tot asa....,
iar pana la "de rasul lumii intregi" mai e doar un mic pas.
Nu doresc sa fac misto de insemnatatea spirituala a culorii, a energiilor, a existentei lor, nu, dar totusi.

Si-n plus, sunt suparata!!
Mie imi place movul.
Imi placea....
Purpuriul, ruda cu movul, e una din culorile mele preferate, e mereu glam, e serena, dar maiestoasa, se stie si ca "purple is the royal colour"(mai ales in vechile credinte chinezesti, dar si in biblia numita VOGUE hehehe), asa ca acum, cum sa mai poti purta mov fara sa pari ridicol, superstitios (daca te nimereste ziua de joi, cu atat mai mult) sau sa iasa glume pe seama culorii...? Pai, nu mai poti!!
Ca au pus stapanire politicienii nostri si pe culoarea asta. Nu le ajungeau galbenul, portocaliul si rosul....
Mai, ce oameni. Ce circ. Ce tara. O poveste, pe cuvant....
~~~

In alta ordine de idei, pastrand cumva tema, vorbeam ieri cu o prietena si m-a atentionat sa-mi schimb locul in care dorm.
Opaaaa, zic. Ia stai, suna...mov!:D
Directia capului, adica. Dormeam spre est cumva si, cica, nu e bine, mai ales ca dormeam cu capul spre usa. Asta cred ca parea mai important decat directia, apropierea de usa..., de energiile ce intra si ies...
Fiind cuprinsa si eu de freamatul flacarii mov, am zis sa nu mai comentez si nici sa nu mai cercetez, doar a aplic.
Si asa am o problema cu somnul, sigur nu apropierea de usa a capului ma determina sa dorm spre dimineata, dar na, ca apa sfintita, rau nu iti poate face, am decis sa ma execut.
Asa ca ta-daaaa, acum dorm spre vest (sunt convinsa ca avem superstitii si teorii si cu privire la dormitul spre apus, dar, ghici ce? nu ma intereseaza!!).
Prietena asta, mai in varsta si traita (si "formata") in Japonia si in cultura lor, mi-a mai zis sa port pijama noua si eventual rosie la "inaugurarea" noii directii de dormit (am indeplinit cerinta :P), sa schimb asternutul si fata de perna (checked!), iar la trezire sa raman putin timp cu ochii inchisi, aducandu-mi aminte ce am visat... (checked! dar...blank total).
Eeee? sunt sau nu sunt (dusa? :-))) nu, dar nu asta vroiam sa zic :-))) ) in pas cu cerintele de pe piata, a flacarii mov in plina desfasurare de energii si asa mai departe?
Nu mai zic ca mai aveam un truc de pus in practica, si anume se asez o oglinda - oglinjoara, cu fata in jos, sub pat, in dreptul capului....
Dar am sarit acest pas spre o totala purificare a somnului meu. :-))
Mi-am amintit acum o replica hazlie a unei doamne para psiho energo mago..., ce era ea, o doamna geniala dupa parerea mea, care, la intrebarea jurnalistei "deci daca asezam o oglinda cu fata in jos sub patul in care dormim, vom avea un somn mai bun?", a raspuns razand:
"Depinde cu cine dormi..." :-))))) Genial, total de acord!!!
De aia eu am sa dorm bine si fara oglinda :-))
Mda....
Acum ma indrept spre nou directionata mea perna (mov, cum altfel?! :D), asez usor cap'sorul si promit sa visez frumos.
Ah, si sa se consemneze: azi dorm devreme. E doar ora 1 si 10!
Progresam, progresam... :-))))
....................................

5 comentarii:

Anonim spunea...

daca ieri nu s'ar fi intamplat sa ma nimeresc langa televizor in timpul stirolor antena 1, cand eram la serviciu, ma jur ca n'as fi avut nici cea mai mica idee care e treaba cu flacara violet! cat de penibila poate fi presa in aceasta tara? nici nu vreau sa ma gandesc!

vroiam sa'ti spun ca si eu m'am culcat mai devreme aseara, tot pe la 1, si chiar pot sa spun ca am dormit mai bine! ma simt incantata. dar nu prea acum cum sa scad ora si mai tare pentru ca eu ma intorc de la serviciu aproape de 22... oricum, te felicit! :)

atravedilun spunea...

penibila e presa, penibil ma simt shi eu. intr-o oarecare masura. MI-AM DAT VOTUL PT CINEVA CARE CREDE IN PROSTII COLORATE.
deshi la Cotroceni a ramas altul, se pare ca la fel de coloro-credul.
Doamne, oare cu ce am greshit de ii avem pe tembelii ashtea?

Anto spunea...

Am ras in hohote:)))...de partea a doua... Fain scris, ceva adevar vine din Asia de asta-s sigur(sigur nu insa si flacara violet...asta sigur e made in RO:)

Anonim spunea...

Hei! n-am mai trecut de mult, dar de data asta am venit sa-ti aduc un premiu..
o duminica placuta, bine?:)

Zuzu spunea...

Bine :-)

Thanks!!

Am o duminica frumoasa, dar foarte, foaaaarte friguroasa!!! :P