marți, 15 decembrie 2009

Pentru atmosferă...




A intrebat Mana ce colinde ne plac cel mai mult.
Asa ca raspund, mai pe larg, aici.
~~~
Ador colindele, asa cum iubesc si perioada asta din an.
Poate faptul ca m-am nascut iarna, poate muntele la poalele caruia am crescut si, deci, m-a ademenit mereu iarna cu mantia lui alba... nu stiu. Cert e ca simt o magie, un "ceva special" al acestei perioade din an.
Sunt ani cand vine si trece Craciunul mai pe nesimtite,in graba...
Sunt ani cand pana te dezmeticesti si te relaxezi, e Boboteaza.
Anul trecut, mai trist ca niciodata, in ziua de Craciun am pierdut un om extrem de drag... si ma gandesc si acum cum, de acum incolo, Craciunul va fi un amestec de bucurie cu melancolie, caci tristetea se atenueaza, insa ramane un gol...
Anul asta, insa...
Anul asta imi doresc Craciunul din tot sufletul. Calm, senin, aromat, luminos, bucuros si incremenit in timp, adica o scurgere lina a zilelor, sa apuc sa-l savurez asa cum imi doresc. O sa mai scriu despre asta, despre Craciunul meu.
Si sper sa fie si inzapezit, pentru ca atomsfera e completa si perfect de basm abia cand totul e alb in jur.
Si cum altfel sa coloram atmosfera zilelor viitoare, daca nu prin colinde.
~~~
Colindul meu preferat din toate timpurile este The Little Drummer Boy.
E atat de frumos, special, jucaus... ma topesc mereu cand il ascult.
Apoi, oh... sunt atat de multe...
Va las sa le savurati-ascultati aici.
Si, de ce nu, sa ducem mai departe intrebarea:
Voua ce colinde va plac? Care e colindul vostru preferat?

Little Drummer Boy - Faith Hill


The First Noel



Have Yourself A Merry Little Christmas - Ella Fitzgerald


O Holly Night - Nat King Cole


Petit Papa Noel


Little Drummer Boy - Rosemary Clooney (o alta interpretare, la fel de frumoasa)


Legănelul lui Iisus - Madrigal


Steluța - Madrigal

..................................................

5 comentarii:

Iulian spunea...

Tare frumoase colindele si numai bune de ascultat la 5 dimineata. N-am mai ascultat de ceva vreme colinde!
Dar, cu toate astea, atitudinea mea fata de Craciun, in mod special( si de sarbatori, in general)se situaza la polul opus.
Undeva in adancul meu urasc Craciunul. Nu-mi plac sarbatorile!
Nu stiu care-i motivul adevarat, poate pentru ca in aceasta perioada oamenii se schimba, incearca sa devina mai buni. Dar, din pacate, e doar o aparenta. Mie mi-ar fi placut ca oamenii sa fie tot anul asa cum sunt de Craciun, si nu numai in aceasta perioada a anului. Probabil din aceasta cauza urasc spiritul sarbatorilor. Si totusi le inteleg foarte bine rostul si nevoia, dar, cu toate astea nu pot sa le gust.
Oricum, mie imi place sa fiu bun tot anul, nu numai de Craciun.

Mister Chocolate spunea...

White Christmas - Bill Crosby and Ella Fitzgerald

Zuzu spunea...

Iulian, ce sa zic...

Poate unii oameni chiar devin mai buni, unii lasa animozitatile deoparte, iar cei ce raman ipocriti mascati, e pierderea lor...

Doar nu o sa renunt eu, de ex, sa mai indragesc perioada asta din cauza lumii. nu?

imi place atmosfera, asa, de basm (uneori numai in teorie, daca afara sunt 12 grade si mocirla...), imi place reunirea cu oameni dragi (si eu as vrea sa se intample tot anul, dar pt ca sunt ocupati, stresati si intr-o continua graba, nu inseamna ca nu o sa ma bucur pt ragazul oferit macar de Sarbatori. Si Pastele intra aici, are si el farmecul lui, insa Craciunul, parca prin definitie, are ceva mai special)

Ah, si-mi place, cat imi mai place!!!, sa ofer cadouri!
Sa fac liste, sa ma gandesc, sa impachetez, sa asez sub brad...

Mr Choco - frumos, frumos

ina bixade spunea...

da, draga mea, cum spuneam, prefer muzica de craciun americana...numai de asta ascult acum pe light fm. te puuup

ina bixade spunea...

ah, imi place aia lui george michael: -last christmas i gave you my heart, but the next day, you gave it away la la la, ei ei ei, ou ou ou...cam asa suna parca...imi place asta...si mai sint citeva dar nu le stiu pe de rost.