duminică, 6 septembrie 2009

Eeeeeeeeeee.....

Da, da, ma scuzati.
Stiti, eu am fost sambata la concert, la Vama.
Si, pentru ca pe durata concertului (mai electrizant decat ma asteptam, dar si mai slab - dpdv calitativ) mi-am cam ridicat sprancenele a "ce naiba-i si asta" de cateva ori, probabil acum imi primesc proverbiala pedeapsa stil Murphy...
Pentru ca TOATA DUMINICA mintea mea obosita a fredonat senila:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ooooooooooooooooooooouuu-ropa !!!
Hai, maaa, deci,cum? Eouropa? Ah, nu, oooooo-ul e de decor, m-am prins.
Bine, deci Europa. Pai, sunt normala?!
Asta, cica refrenul piesei la care strambam eu din nas, ar merge la Campionatul European de fotbal, si cam atat...
In fine, sa revenim la chestii mai pamantene.
Am avut un weekend foarte, dar foarte frumos !!!!! (prietenii stiu de ce)
Cu o vreme foarte, dar foarte neprietenoasa si pe la vreo 10 grade seara, asa, dar in fine...
Nu stiu ce m-a apucat anul asta, dar, de unde in atatia ani nu am calcat vreodata la Cerb, anul asta am fost in fiecare seara. Si am fi mers si azi la Loredana, insa ploaia s-a cam intrecut pe sine, asa ca am votat pentru canapea.
Si nu numai ca am fost, ba mi-a mai si placut.
Din punct de vedere al show-ului, Vama a castigat, chiar daca nu mai impartasesc muzica pe care o canta, aplecarea spre rock mai alternativ asa, mesajele catre liceeni cam rebele. Vama a cantat doua ore si aproape jumatate, desi pe TVR1 s-a transmis doar pana la ora 22 cand a inceput meciul. Si a fost multa lume. Lume care a platit bilet pentru asta. Deci, ma inclin. Live e altceva. Mai ales cand solistul are si voce si respect pentru fani (si am vazut eu ca are multi rau).
Cumva mi-am dat seama ca e fain sa mergi la concerte cu bilete, nu la "un mic, o bere si 3 formatii cool care rag intr-o adunatura de balci"(manifetsari la care, oricum, am calcat rarissim spre deloc, iar atunci am plecat in graba). E mult mai decent sa asculti un concert pe bani. Pentru ca aia inseamna, in primul rand, ca nivelul de prestatie e mai inalt. Si ca, cel/cei ce concerteaza n-or sa cante 3-4 piese si hai, pa pa pa pa pa...
Mda.
Si a mai fost frumos weekendul asta pentru ca am revazut si am intalnit for the very first time niste oameni deja dragi mie. Si am avut senzatia ca ne stiam de-o viata si a fost doar o perioada in care nu ne-am vazut. Ma bucura senzatiile si sentimentele astea, mai ales ca nu sunt atat de dese pe cat poate mi-as dori. Asadar, le apreciez cu atat mai mult cand se intampla.
~~~
E septembrie, dar e frig ca-n noiembrie. Simti miros de toamna in aer.
Ma incearca niste stari ciudate cum, perfect in asentimentul meu, imi spunea Ina mai devreme:"se incheie o alta vara, ma incearca stari contradictorii, de multe ori nu stiu ce vreau, habar nu am ce ma mai multumeste"
Dar, totusi, toamna imi place. O toamna boema, parfumata, colorata in rubiniu-auriu, ce inca pastreaza emotia aceea din anii de scoala cand purtam in mine un entuziasm al noului inceput, la fel ca schimbul dintre ani, ca o sansa de a trage linie si de a continua, dar cumva dezbracat de incarcatura emotionala din anotimpul trecut, cu caldura lui istovitoare uneori, cu soarele stralucitor si marea imbietoare, cu lentoarea specifica...
Imi doresc mult de tot sa ma bucur de o toamna de vis, de claritatea potrivita unui anotimp mai racoros, mai limpede, de o toamna blanda si lina...
Si va doresc si voua la fel.
............................................................

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai si nu ne stim de'o viata? sunt deja 4 ani... si mi se pare ca am si trecut prin multe impreuna, cate dileme am dezbatut in noptile fara somn... Tin minte ca la inceputuri eu eram a 12a si tu imi ofereai sprijin anti-stres in perioada de pre-BAC... Iar acum am dat pana si licenta, cum mai zboara timpul...
Ma bucur mult ca ne'am cunoscut, in sfarsit, a fost intr'adevar genul ala de weekend pt. care se merita sa astepti o saptamana intreaga :)