joi, 2 octombrie 2008

34 Lines [About my Life]

Toamna se culeg lepsele, hihihihi, iar eu tocmai am cules una "aruncata" in terenul meu de joaca de Shimmo.
Leapsa merge mai departe la "Just a girl" , Lucian, Critic de blog si Maria Coman

Asadar.... The 34 lines:


Yourself: ......... Serene
Your Spouse: ...... Future Tense
Your Hair: ........ Curly & sexy
Your Mother: ...... Typical Greek Mum
Your Father: ...... Daddy :P
Your Favorite Item: ..... Magazines
Your Dream Last Night: .. Too complicated
Your Favorite Drink: .... Caramel Machiato
Your Dream Car: ......... Alfa Romeo
The Room You Are In: .... Zuzu's Land
Your Ex: ................ My Angel
Your Fear: .............. Solitude & unhappiness
What You Want To Be In Ten Years: ..... A happy wife, mum, succsesful woman, Martha's owner, traveler, world-wide magazine editor
Who You Hung Out With Last Night: .. My Laptop
What You’re Not: ................... Fast
Muffins: ........................... Rich in Chocolate
One of Your Wish List Items: ....... Happiness
Time: .............................. GMT+1 (soon)
The Last Thing You Did: ............ Mailiiiiiiiiing
What You Are Wearing: .............. Pyjama
Your Favorite Weather: ............. Morning Sunshine
Your Favorite Book: ................ Eat-pray-love
The Last Thing You Ate:............. Bruschettini (home made)
Your Life: ......................... My dream!
Your Mood: ......................... Excited!
Your Best Friend: .................. Many persons
................... (but sometimes wondering if this really exist) & God:-)
What Your Thinking About Right Now: .... Bruxelles
Your Car: .............................. My daddy's
What You Are Doing At The Moment: ...... Coffeeing :-))
Your Summer: ........................... My Greece
Your Relationship Status: .............. Free like a bird (and love it)
What Is On Your TV: ................... Pro7
What Is The Weather Like: .............. Cloudy
When Was The Last Time You Laughed: .... Yesterday
.......................................("rapistii turiti" - In Gura Presei)

............................................................

11 comentarii:

Lucian spunea...

multumesc foarte mult!!! (scris printre dinti) :))

Zuzu spunea...

Cu placereeeeeeeeeee!!!!!!!
(mi se zaresc cornitele? :-))) )

Lucian spunea...

De aici nu le vad, dar nu sunt sigur ca nu le ai :)
Niste coincidente: si eu tot la Bruxelles ma gandesc si ultima carte cumparata e "Versetele Satanice" :)

Zuzu spunea...

Cica nimic nu e intamplator...

Lucian spunea...

Eu cred ca multe lucruri sunt intamplatoare :)

Iulian spunea...

Anna, mi-ai putea explica si mie ce e chestia asta cu leapsa? Si ce ar trebui sa fac io? Niciodata nu am stiut.

Zuzu spunea...

Hehehehe!!! :P

Pai, leapsa e o aiureala care se bazeaza pe pasarea de la unu la altu' a articolului/ jocului/ testului/ bla blaului primit de la altii...

Adica acest "34 lines" ar presupune, daca accepti leapsa, sa preiei si tu modelul(Yourself, etc), dar dupa acelele puncte sa scrii despre tine...
Cum a facut si Lucian,de ex, foarte "incantat" ca i-am dat tema de casa :P

dar si eu am primit-o si am dat-o mai departeeeeeee(ca la "prinsea")

Iulian spunea...

Merci pt explicatii si pt invitatie, insa nu merge cu blogul meu...vezi tu...blogul e unul impersonal (sic!) :))

Zuzu spunea...

Ai scapat...! :-)))

Anonim spunea...

te rog, spune-mi de unde a sputea sa iau originalul la "eat , pray , love", var in engleza...te rog!!!

Zuzu spunea...

Meea - nu prea stiu.
Eu o am din Anglia.
La Diverta la cartea in engleza nu este, m-am uitat eu.
Incearca la British Council, poate au la biblioteca.
Sau poate, daca esti din Buc., incearca la Carturesti...