vineri, 20 iunie 2008

Dolce Far Niente

Azi sunt in forma excelenta.
Pentru stat degeaba.
Ei, nu stiti poate, insa si pentru stat degeaba trebuie o dispozitie aparte.
Iar azi o am din plin. Dispozitia...
De obicei nu-mi iese pentru ca sunt o gramada de lucruri care nu suporta amanare, cum ar fi jobul, sau altele...
Sau dau buzna mustrarile de constiinta si-mi strica tot cheful.
Si azi au incercat, dar le-am trantit usa-n nas inainte sa-mi sara in cap.
Pe modelul "nu se vede, nu exista!".
Strasnica filozofie de viata, credeti-ma. :-)
Te scuteste de multe batai inutile de cap.

Asadar azi e o zi de dolce far niente dementiala si absoluta.
De dimineata de la 7 cand am facut ochisori, pana acum, am facut deja o multime de nimicuri captivante si energizante sau macar de suflet...
Mai precis, o zi de dolce far niente in reteta proprie inseamna o cafea aburinda si delicioasa. Dulce si scaldata in lapte...

Inseamna o revista Elle - Decoration - Greece rasfoita si patrunsa din scoarta ins coarta cu care mi-am delectat ochii, visele si imaginatia.
cateva motive "vizuale" puteti observa ...printre randuri ... - (Ah, iar diferenta dintre Elle-Ro si Elle-Gr este de vreo... 3,5 cm grosime. Ooooh, ba da! Marimea (uneori) conteaza, iar noi, femeile, suntem extrem de sensibile la astfel de detalii esentiale.... Hahahahahahaha :-)))))))) )

Aceste imagini sunt motorul viselor lucide, sunt incarcate de romantism, pasiune, erotism, promisiuni... si fluturi multicolori...

Pentru ca atunci cand stau, de fapt visez indelung,
calatoresc cu mintea si sufletul, analizez,
iau decizii, fac planuri, meditez...
Mai inseamna rasfat pur. Cosmetica, masaj, lectura, minte (e)libera(ta), dans, muzica, voie buna.
Daaaaa, am dansat si am cantat azi. Ei, eu singura, dis de dimineata.
Asta!
Atat de revigorant este dansul incat explicatia nu se regaseste in cuvinte, ci se traieste.
A mai insemnat TVR Cultural si emisiunea despre Casa Regala a Romaniei de care sunt foarte mandra. Emotionant si de mare clasa...

Ohhhh, cum era sa uit?! A mai insemnat(trecuta fiind aceasta actiune la "optionalele" unei zile de dolce far ninente) dadaceala bebelusului prietenei mele care e in prag de licenta.
Atributie temporara, evident. Azi m-am hotarat sa invat si eu macar un cantec cap coada (asta-mi place mult, "A la Claire Fontaine" ) sa i-l pot canta daca tot incerc sa-l adorm, caci data trecuta bajbaiam si mojmondeam versurile tuturor cantecelelor cunoscute pana la epuizarea variantelor si tot nu intruneam macar 1 minut de cantat :-))))).
La un moment dat chiar bebica se apucase sa gangureasca melodios parca spunandu-mi "lasa, tuh, ca-mi cant singur pana adorm..." :-)))))))))))))!
Deci da. Am luat masuri. Clar!
Mi-e draga mogaldeata, dar CE BINE ca nu e al meu... Motivele si explicatia, aici.

In final, dar nu in ultimul rand, ziua mea de dolce far niente a mai insemnat... iubire. Cu... inghetata. De ciocolata. Sorbita, jucausa, gustata, savurata... O ametire a simturilor, ... soapte (de amor si dor), culori si alintari suave, emotii turnate in formele calde ale sufletului indragostit, miere topita...

.........................................................................

2 comentarii:

ina bixade spunea...

Draga mea, ce zi obisnuita ai avut si totusi care ti-a dat o dispozitie asa calma si frumoasa! Vezi? Trebuie sa ne bucuram de lucrurile simple:) Si eu am avut o zi linistita, chiar daca am fost la serviciu:) am stat si am birfit cu o colega draga mie, despre barbati:) si uite asa, tot povestind, s-a facut ora de plecat acasa:) nu sint obosita deloc. Mi-am luat un tortulet mic de ciocolata si acum deja mi-e greatza:) Bineee, te sarut cu drag!

ShortCutt spunea...

si eu chiar credeam ca ai stat o zi degeaba si n'ai facut chiar nimic... poate vrei sa zici ca a fost o zi de relaxare, dar nu de stat degeaba :P si chiar a fost o zi reusita, felicitari ;)
ps: ieri mi'am cumparat o caldare de 2,5 kile de inghetata de fructe de padure. sic! :D