miercuri, 19 ianuarie 2011

Tell me your secrets


Nu am inca idei de scris pe 2011 si ma incearca niste sentimente contradictorii legate de blog.
Totusi, un blog trebuie hranit din cand in cand, macar ca sa nu moara de tot ...
Asa ca mi mi-am amintit de un alt blog foarte dragalas pe care l-am descoperit total intamplator acum vreun an.
L-am gasit "inspirational" si inedit. Si, in functie de unghiul sufletesc de moment al cititorului, si putin melancolic.


"My 365 secrets blog" - AICI

Enjoy! :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte simpatic blogul, iar ideea e geniala! (aproape ca mi'a facut chef sa incerc si eu ceva asemanator)
Acum vreun an si ceva o prietena mi'a aratat un site care publica niste vederi speciale: oamenii trimit carti postale cu cate o marturisire, care de care mai interesanta, si le poti citi pe toate rand pe rand. Incerc sa gasesc site-ul, dar nu mi'l amintesc, o sa intreb de el!