duminică, 14 martie 2010

Ca să începeți bine săptămâna


O painica proaspata si calda, chiar de mine plamadita.
(Ok, zilele trecute, insa acum am apucat sa vi-o arat si voua)
Foaaaaaaarte gustoasa, dar sa stiti ca eu am mancat doar o bucatica, iar in rest am tot impartit la prieteni (ca sa ma laud, desigur :))) ) si am primit numai urale si interjectii gen "mmmmmm", aaaaaaaah, cat de buna e", "ioooooooi", mda, din astea si nu, nu va ganditi, e vb doar despre reactia dupa ce au gustat din minunata margareta delicioasa si aurie, nimic altceva.
Ah, desigur, reteta ii apartine gurului meu culinar, Mazi.
Ah, apropo, care Mazi este din martie, yeyyyy!!!, redactor sef Good Food.
Care va sa zica, se poate sa "pot" si un post scurt si la obiect, dar, zau asa, nu au mai mult farmec posturile lungi si pline de "substanta", unde bat campii cu gratie? :)
Eh, zic si eu...
Sa aveti un inceput frumos de saptamana. Eu voi avea, cred, o saptamana usoara si astept primavara asta ODATA!!!!
...............................................

Un comentariu:

Andreea spunea...

ce bine arata! yuuumy
la cate produse de patiserie gasesc pe aici ma cam ia lenea sa fac eu ceva acasa...

mie imi ramasese gandul la niste cornulete..poate fac zilele astea.

Un weekend cat mai placut!