vineri, 31 iulie 2009

De weekend...


Si cum e weekend, vineri spre sambata, si cum frec eu duda (unul dintre sporturile preferate, prietenii pot depune marturie in favoarea mea, ca duda e mai ceva ca menta :-))) ), m-au napadit gandurile...
Alea intitulate generic "vise".
Si momentan am un vis foarte stringent, insa cu o posibila indeplinire topita in timp, dar nu imposibila.
Asadar, mai nou, am urmatoarea dorinta: vreau sa pot scrie candva in CV-ul meu ca am trecut pe la Amnesty International. Daca vreti sa aflati mai multe, AICI.
~~~~~~
Pana mai cititi voi pe aici despre nascocirile si dorintele mele, eu cred ca ma retrag la o vizionare prelungita de Grey's Anatomy. Tare imi mai place serialul asta. Ma intreb acum, daca il vedeam prin 2002, oare m-ar fi batut gandul sa dau la medicina? :-))) (Nu, desigur ca nu, eu am fost o artista pana la capat si oricum un asemenea volum de informatii m-ar fi coplesit cu siguranta. Unde mai pui ca nu treceam vie de faza cu disectia cadavrelor... Sa avem pardon! :-))
~~~~~~
Prietenii mei sunt la mare. Deci o sa am un weekend linistit.
Dar nu monoton.
N-am vrut sa merg cu ei (la mare). N-am vrut la Marea Neagra, n-am vrut Mamaia. (nici ei, insa, nu au vrut sa ma inteleaga).
Pur si simplu a fost prea frumos in Grecia, ca sa ma mai duc la Mamaia, sa ma afund in fite si in servicii traditionale - proaste- romanesti. Asta e parerea mea despre litoralul nostru. C'est la vie.
Dupa mintea mea, decat sa merg 5 zile la mare la noi si sa cheltui undeva in jur de 250 de euro pe ceva ce nu consider sub nicio forma ca ar merita efortul, mai bine, de o mie de ori mai bine, m-as duce un weekend in Atena, in Praga, Viena sau Bruxelles. Aceiasi bani. Dar altceva.
Ca sa nu mai zic ca sunt pachete turistice de o saptamana intreaga la mare in Grecia, cu banii astia.
Mmm, dar nu, nu e chestie de bani, in final, aici. E de principiu.
~~~~~~~
Voi cum stati cu visele de weekend, de vara...?
Dar la mare, ce ziceti, va duceti? La Marea Neagra, zic.
Bine. Sa aveti un weekend frumos.
pa-paaaaa !!!
...................................................................

13 comentarii:

Andreea spunea...

hehe hai la Praga :)

besiuta1 spunea...

ai dreptate,din pacate la noi la mare este scump si nici asa frumos.

Zuzu spunea...

Blue Wings, Praga ramane in primele mele 3 locuri din topul destinatiilor, deci curand candva... :-)

~

Besti, ma bucur sa te vad aici. :-)

Anda spunea...

Perfect de acord si chiar asta am de gand. Atena, Viena, Londra -bifat, Bruxelles, Praga -pe lista!

besiuta1 spunea...

in acest weekend,trebuia sa plec si eu la mare,dar am renuntat,imi pare rau putin,dar mai bine asa.
mersi zuzu.

Andreea spunea...

ma bucur sa aud asta Zuzu :)
mie imi pare rau ca n-am avut parte de litoralul romanesc,desi stiu in ce conditii am stat anul trecut in Costinesti...

Zuzu spunea...

Am fost la Marea Neagra de 2 ori. In Noiembrie. Am stat in Mamaia, la Hotel Malibu, de ambele dati. Cu treaba. Insa am avut sansa sa vad ce inseamna la noi hotel de 4 stele la preturi de 300 si ceva RON pe noapte...DEPLORABIL!!!!
Nu mi-a placut nimic, nimic nu m-a determinat sa revin vara.
Constanta m-a dezamagit. M-am dus pe la Cazino... in paragina. Totul.
Asadar, asta e, n-am nicio afinitate pt Litoralul romanesc, imi pare rau, desi imi pare bine ca am fost norocoasa sa merg, deja de 25 de ani incheiati, la Marea Egee...An dupa an. In niste locuri superbe, cu niste servicii de nota 10 si o atmosfera total straina celei din Mamaia & stuff

Lars spunea...

Hai ca nu partea cu cadavrele e cea mai nasoala la medicina....

Zuzu spunea...

Nu? dar CARE? :D
oricum, asta e partea de inceput, de care eu nu as fi trecut...
am prieteni la medicina care mi-au oferit posibilitatea cand erau in anul I de a asista la disectia lui "Gigel"(un biet mort tinut in formol ca sa invete studentii dupa el) si am refuzat categoric...vizita :D

Iulian spunea...

Eu n-am o parere asa proasta despre litoralul nostru.
Ani de-a randul am fost la Vama Veche cu cortul. Nimic nu-mi placea mai mult decat sa-mi pun cortul pe plaja, aproape de granita cu bulgarii, pentru ca era mult mai liniste. Iar apoi pur si simplu nu-ti ramanea decat sa te bucuri de vacanta.
Am si uitat cum arata Mamaia. N-am mai fost de cand eram mic si ma duceam cu mama la mare.
O sa-i lipseasca insa Vama, pe care o voi regasi, probabil, transformata in statiune de lux…

Zuzu spunea...

Hehe, trimite-ma pe mine la mare (sau oriunde) cu cortul [mai mult de o zi] si din vacanta devine calvarul perfect. :-)))

Andreea spunea...

pai sa ne anunti cand vii la bxl :) flavia ramane la masterat acolo si eu o sa fiu la vreo ora distanta asa ca ne vedem acolo! :)

Zuzu spunea...

Mda...
asta pt ca vb mai devreme de chstiile la care am picat lamentabil...la alegeri.
in oct anul trecut aveam pana si biletul de avion pt bruxelles. si hartia minunata cum ca am fost admisa la master, la ULB. si dracu m-a pus sa ma panichez, sa nu gasesc la mijlocul lui oct o cazare decenta inainte sa ajung acolo(ca sa fie ceva sigur)...si sa plec urechea la unii si altii....
anul asta...stau intre 3 alegeri, nici una sigura. masteratul e tot acolo, valabil si anul asta...
So...daca vin, va anunt.
Mi-ar placea sa vin. A fost timp de 2 ani cel mai inalt vis al meu...
poate nu-i dau foc de tot