joi, 28 august 2008

Nimicuri de vara - La Multi Ani, Zuzu!!!


Azi am pofta de scris (in mod sigur se intampla asta pentru ca in paralel -si probabil in principal - am si foarte mult de lucru si nu stiu cum sa ocolesc mai bine problema spinoasa; drept pt care momentan o ignor!)...
Imi amintesc azi ca a trecut mai bine de un an de cand am blog. Yeeee!!! Mda...
Ii planuiam o "taierea motului" festiva, o noua haina si poate o rebotezare (ar fi fost a treia dupa 'piticul roz' si actualul 'Zuzu's Land'), insa arsita verii, haosul actual din viata mea si amalgamul de stari contradictorii ce ma tot incearca, m-au tinut departe de orice idee creatoare.
Apoi m-am hotarat sa nu schimb nimic, sa ramana "Zuzu's Land" si zuzzzu.blogspot.com. Suna cam schoolish, poate, but who cares cum suna?! Right? Right... :-)

Si cand ma gandesc ca eu am folosit prima data numele de "zuzu" pentru a-mi crea un cont pe un forum in anul 2005..., mult inaintea aparitiei deja faimosului lapte Zuzu...
Am avut viziune, dom'le, ce mai... !!!! hahahahaha
Sunt mandra de coltul meu de "joaca" din blogosfera, sunt incantata ca nu e total uitat si unii chiar il mai citesc sporadic, sunt uimita sa constat ca din mai bine de 12 mii de bloguri romanesti, al meu e pe locul 3000 (si a fost si pe 1000 anul trecut - poate cand scriam mai mult si mai des...), ceea ce este CEVA, va rog frumos...
Deci, La Multi Ani Zuzu!!

........................................................

4 comentarii:

ina bixade spunea...

La Multi Ani, draga mea!!! Blogul tau este preferatul meu(pe linga blogul meu hi hi hi). Si apoi este primul blog pe care am gasit scrise lucruri asa frumoase, ginduri, stari care erau in concordanta cu ale mele:) si uite asa te-am agatzat si-n cele din urma ne-am cucerit si am ramas impreuna:) ce poveste de dragoste, nu? hi hi hi te puuup

simonacratel spunea...

La multi ani, Zuzu :)

Zuzu spunea...

Simona - multumesc!

Ina - o frumoasa poveste, intr-adevar, subscriu! Si iti multumesc pentru complimente si urari!
Muuaah!!!!!

Anonim spunea...

La multi ani zuzu.... si sa mentionez ca dupa tine mi-am botezat si eu minunea, zuzu the cat. O fi sunand stupid, dar stii povestea, zuzu e prima tenativa de "baby" cu al meu Alladin, so for me at least, she means the world. :)