joi, 8 mai 2008

Mda...

Si iar e 1 noaptea si eu nu dorm...
Pai habar nu am de ce...
Poate stie Lady B. desi cred ca le sforaie deja...
O banana care se respecta acum isi face somnul de frumusete...
Nu ca mine...
Mda, revenind. Ah, stai, eu nu sunt banana. Bun, uitasem...
Deci nu dorm si una peste alta, mai si dau cu subsemnata aici, din plictiseala...
Cica azi ma culcam la 10...Ca si ieri de altfel... cand tot la 2 am adormit. Sa nu repet intr-una "culcat" ca apoi tre sa ma explic cum ca ma refeream strict la pun capul pe perna si dorm, fara alte conotatii...
Mai apoi ma mir de ce casc intr-o veselie dimineata...
Ieri cascam efectiv fara sa-mi dau seama, fapt care l-a intepat pe domnul cu bagheta, ce sa spun, maestrul se simtea ignorat...pfff, chestia asta atragandu-mi comentarii absolut halucinante...cum ca nici nu am venit bine si deja m-am plictisit...
Ce oameni... in fine.
Ziceam ca dimineata mi-e somn de numa...
Logic. Daca noaptea bantui... Si acum mi s-a facut si dor de duca, aka mi-am luat cortul si am plecat in deplasare pe la blogurile vecine unde m-au pocnit idei filozoafe care ma trageau de maneca sa le notez si pe ele acolo...Si le-am notat, ce sa fac...m-au somat. Toata lumea stie numa sa ceara, asa ceva, cat interes, dom'le... :-))))
Ah, si azi la pranz am vrut sa dorm, ca aveam vreo 4 ore libere si deci permitea programul.
Ti-ai gasit... Cum am atipit, a si inceput dracia sa sune...
Tot eu sunt de vina. Daca opresc mobilul, nu vad de ce nu as aplica aceeasi moneda si la ala fix.... Ala care de fapt sunt 2, da'n fine, important era ca sunau amandoua...pe rand. Cel mai tare m-a isterizat bunica mea atomica. Ea vroia musai sa vina la mine desi eu i-am zis ca plec(si ca dormeeeeeeam cand suna ea ca disperata. Dormeam am zis? Pardon. Am vrut sa dorm, ca nu am reusit decat sa ma amagesc si mai rau). Cum adica plec? da' unde ma duc?? Am treaba, zic. 'Geaba. Ce e aia treaba? De data viitoare ii zic ca merg la servici, asa sigur ii pica fisa, numai ca deocamdata nici eu nu-s prea familiarizata cu "scuza" asta... Desi ii resimt din plin efectele, inca nu am zis merg la servici... I-am gasit tot felul de alte denumiri, mai ... prietenesti. Poate asa imi induc eu o dispozitie mai buna, habar nu am.... ca servici mie imi suna a corvoada, corvoada cu care nu sunt de acord sa existe in viata mea. Nu. Sa stea la usa, e treaba ei...
Da.....
Ghici ce? Bunica atomica a venit pana la urma. Nu pot sa ma supar rau pe ea, doar ii seman si stiu cum sunt cand am ceva in cap... Poa' sa cada luna, eu tot am sa fac cum cred. Deci doamna a venit. M-a zapacit si a plecat. Scurt. Si tot nu intelegea unde ma grabesc eu sa plec...
Eh, detalii...
Tot nu mi-e somn. Sau poate imi e, dar probabil e mai dificil sa adormi stand pe scaun, nu? Vreau sa zic daca conditiile nu sunt chiar vitrege si oboseala nu e chiar acuta. Poate daca incerc sa ma intind in pat, cine stie, poate chiar as dormi... Nu am rabdare sa dorm. Fixatie pe care am mai avut-o fix anul trecut pe vremea asta. Ce e asta, ritual de vara? Eu mi-as dori sa pot dormi 30 min pe noapte, sa simt ca am dormit 12 ore si sa si savurez minutele ca si cum ar fi ore intregi de tolaneala odihnitoare si in rest sa fiu fresh si in 2 gladiole. Sigur se poate, dar inca nu am descoperit eu cum si sincer, uneori e asa bine sa dormi 12 ore chiar daca simti ca ai dormit numai 30 de minute...
Mda...
Ma uit la Matrix. A treia oara. Am sa adorm sigur.
Sunt filme pe care le vad o data, ma bucura, si e suficient. Si sunt filme pe care vreau sa le aprofundez... Si atunci le vizionez repetitiv- obsesiv....
Totusi este un singur film pe care, prin diferite imprejurari, l-am vizionat de mai mult de 40 de ori!
Boooooo! V-am socat? Ei, va trece...
Nu e lung si e mai mult documentar sau in sfarsit, artistic nu e. Ei, si am sa-l mai vad. De el nu am sa ma plictisesc niciodata. Cel mai des l-am vazut pe mp4 player, in masina, in autocar, in aeroport...la plaja sau in varf de munte...
Pentru ca deja m-am intins indecent de mult la o discutie despre nimic, ma retrag in glorie(ca nu am adormit inca scriind ;-))) ) si merg sa fac "lulu"...aka nani...aka sa visez.
Adica ce stiu eu mai bine :-).
Noapte buna.

6 comentarii:

Lucian spunea...

Pana la urma ti-au venit niscaiva idei de postat pe blogul tau, ca pe ale altora le-ai vizitat destul :). E adevarat ca sunt tot filozofeli si tot despre nimic :).
Si mie mi se intampla cateodata sa n-am chef sa dorm, desi poate chiar imi e somn. Parca nu-mi vine sa ma pun in pat. Problema mea e dimineata. Pot rezista oricat noaptea, dar dimineata imi e greu sa ma trezesc indiferent de ora la care ma pun in pat. Poate sunt doar lenes :) sau comod.
Nu ne impartasesti si noua titlul filmuletului? :)

Zuzu spunea...

The Secret

Lucian spunea...

heeeei, l-am vazut si eu, doar o singura data. si cred ca tot ce spun oamenii aia este foarte aproape de adevar :)

Zuzu spunea...

Mmmmm, as spune nu ca este aproape de adevar, ci este purul adevar.
Parerea lui Zuzu... :-)
Insa eu nu am nici o calitate sa impun cuiva sa creada asta, ci sper ca fiecare sa descopere cu inima lui ce am descoperit si eu sau mai mult...
E important sa poti citi printre cuvinte, sa poti sa te desprinzi de marturiile celor din film ca fiind strict unicele exemple...
Uneori sunt cam plastice sau poate adaptate pt a le intelege, insa magia vine de undeva din spate...cand incepi sa patrunzi in substraturile lui....

Madalina klement spunea...

Aaaah , the low of atraction :)
Ar fi asa simplu sa ne acceptam puterea si vointa si determinarea asa cum ni le-a lasa Dumnezeu... dar in schimb noi alegem sa ne luptam, sa ne zbuciumam sa ne framanatam sa ne impotivim propriei noastre naturi, care inseamana DOAR iubire. Energie pura si atat de frumoasa....
Dreams are real Zuzu :)
Somn usor!

Zuzu spunea...

...singura replica din minte la ceea ce ai zis in final este: asa sa ne ajute Dumnezeu!
Cat de simplu(sau poate nu atat de simplu cand esti indoctrinat special opus decat ar fi normal)este totul si cat de real poate deveni totul, cu un dram de iubire in care sa credem.
Te pup